Blog prawniczy – reklama warta miliony

przez dnia Luty 1, 2010

Dziennikarze czytają blogi… blogi polityków, innych dziennikarzy, sportowców… Czy zauważyłeś, jak wielki wpływ mają te blogi na szerzenie nazwiska ich twórców? Czy zauważyłeś, jaki jest to dla nich wspaniały i darmowy marketing? Jeden wpis w politycznym blogu Palikota jest powtarzany przez kanały telewizyjne w głównych wydaniach wiadomości… Ile firma musiałaby wydać pieniędzy na 30-sekundową reklamę w środku głównego wydania wiadomości? 500 tysięcy? Milion? A może czas ten jest bezcenny

Po co więc wydawać pieniądze na taką reklamę, jak można to samo zrobić za darmo! I z o wiele lepszym skutkiem!

Taka jest siła bloga!

Dziennikarze nie czytają blogów prawniczych… ponieważ nie ma naprawdę dobrych blogów prawniczych w Polsce! A jak powinien wyglądać „naprawdę dobry blog prawniczy”?

O tym następnym razem.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

{ 1 trackback }

Poprzedni wpis:

Następny wpis: