Blog prawniczy w Twojej komórce

przez dnia Luty 10, 2010

Świat e-marketingu pędzi do przodu jak oszalały. Wraz z wejściem na rynek telefonów iPhone (a w zasadzie smartfonów), rozpoczęła się nowa era dostępu do informacji…  i nowa era w marketingu. Obecnie większość narzędzi e-marketingowych jest dostępna również za pomocą iPhone’a, dzięki czemu firmy mogą oddziaływać na swoich klientów również w ten sposób.

(Co więcej, technologia poszła już tak do przodu, że są obszary, gdzie klient przechodząc obok danego sklepu słyszy do siebie skierowaną reklamę, która używa jego imienia dzięki temu, że jego telefon komórkowy emituje odpowiednie fale, identyfikowane przez stosowne urządzenia należące do tego sklepu – jeżeli ktoś oglądał Raport Mniejszości z Tomem Cruise’em to wie, o czym mówię.)

Powracając do iPhone’ów…, umożliwiają one, po instalacji odpowiednich aplikacji, bieżące pobieranie treści z blogów internetowych, dzięki czemu osoba zainteresowana treścią może przeszukiwać dany blog i przeglądać jego treść z łatwością porównywalną do tej, z jaką się czyta treści z ekranu komputera.

W USA powstała już pierwsza aplikacja, która pozwala przeglądanie bloga prawniczego firmy Arnold & Porter LLP, zatytułowanego Consumer Advertising Law Blog. Aplikacja ta została stworzona właśnie przez tę firmę prawniczą.

Jakie spełnia ona funkcje? Oprócz tego, że umożliwia przeglądanie treści bloga, to dodatkowo czytający może łatwo podzielić się informacją ze znajomymi za pomocą e-maila, Twittera oraz Facebooka, może też zachować ulubioną treść w celu jej późniejszego przeglądania on albo off line, itp. Jest to więc bardzo pomocne narzędzie pozwalające na szerzenie i swobodniejsze korzystanie z treści tego bloga prawniczego bez dostępu do komputera.

Widok Consumer Advertising Law Blog w iPhone’ie:

Dlaczego o tym piszę? Dlatego, że nasi koledzy zza oceanu zrobili już krok dalej poza e-marketing swoich firm prawniczych. Być może to, co się właśnie tam rodzi, można nazwać mobile-marketingiem prawniczym? Nie wiem, ale jedno jest pewne: mobile-marketing nie ma na celu zastąpienia e-marketingu – jest tylko jego uzupełnieniem, zatem era e-marketingu prawniczego się rozwija i nic nie wskazuje na to, aby to był chwilowy zachwyt możliwościami, jakie daje Internet.  A jak wiemy, możliwości te są nieograniczone… także w zakresie e-marketingu prawniczego.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: