Google w e-marketingu prawniczym

przez dnia Marzec 11, 2010

Wielokrotnie w tym blogu mówię o wyszukiwarkach, mając na myśli wyłącznie wyszukiwarkę Google. Skąd taki skrót myślowy? Ano stąd, że tylko ta wyszukiwarka ma znaczenie w polskim Internecie. Reszta to skromny margines.

Oto wiarygodne dane firmy Gemius do grudnia 2009 roku:

Widzimy tutaj totalną przewagę Google nad innymi wyszukiwarkami. Dzięki temu mamy ułatwione zadanie i możemy się skupić wyłącznie na badaniu kryteriów ustalania rankingu stron jednej tylko firmy, tj. Google.

W e-marketingu prawniczym pozycjonowanie bloga ma ogromne znaczenie, jednak sama idea tego marketingu nie sprowadza się jedynie do poprawiania sobie miejsca w wynikach wyszukiwania. Jeżeli ktoś tak uważa (a takich firm prawniczych jest wiele), to robi ogromny błąd i mija się z samą istotą tej formy reklamy.

A co jest tą istotą?

Przyciągnąć klienta i zbudować z nim trwałą relację, która będzie owocowała przez lata.

Jednak przyciąganie klienta może mieć swój początek w wynikach wyszukiwania… Google. Dlatego temu tematowi poświęcam wiele miejsca.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: