Wyższość e-marketingu (prawniczego) nad reklamą w telewizji?

przez dnia Kwiecień 7, 2010

Właśnie przeczytałem wywiad z jednym z najbardziej wpływowych ludzi w USA w zakresie wykorzystania narzędzi e-marketingowych w biznesie – Chrisem Broganem. Wywiad dotyczy oczywiście e-marketingu prawniczego i kończy się słowami:

I was on Dr. Phil a few months back, and I’ve gotta say, it was wonderful meeting him, but even with my book rotating around on screen in front of millions of viewers, we had no significant uptick in sales. When someone blogs about my book, I get obvious and fast sales. The web is faster, more direct, more nuanced, and more personable. Especially in the legal profession, unless you’re trying to bag Fortune 100s, the web will work better for you in the long run.

Most of my clients for my marketing business are Fortune 100 and Fortune 500 companies. They all found me via my blog or via Twitter. No TV required.

Ja mam podobne doświadczenia. Co prawda w telewizji jeszcze nie byłem 😉 jednak pojawienie się wywiadu ze mną w Gazecie Prawnej w żaden sposób nigdy nie wpływało nie tylko na moje dochody, ale również na ilość odwiedzin mojego bloga prawniczego PodwojneOpodatkowanie.pl Ogromne znaczenie natomiast miało pojawienie się linku do bloga w innej części internetu.

Poza tym to właśnie dzięki blogowi miałem różnego rodzaju propozycje, jak wywiady w radiowej Jedynce, czy w Gazecie Prawnej. Dzięki niemu nawiązałem również kontakty biznesowe. … They all found me via my blog …

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: