"Nie mam czasu na blog prawniczy"

przez dnia Kwiecień 19, 2010

[UWAGA: Ten wpis może być już nieaktualny. Skontaktuj się ze mną, aby ustalić, jakie zmiany w prawie miały miejsce i jak to wpływa na Twoją sytuację.]
*****

Już pisałem kiedyś, że jedną z najczęstszych wymówek, jaką słyszę, przed wdrożeniem strategii e-marketingowej we własnej firmie prawniczej, jest brak czasu.

Okazuje się, że nie jest to tylko polska przypadłość. Dziś w blogu Kevina O’Keefe – jednej z czołowych postaci e-marektingu prawniczego w USA – pojawił się fantastyczny wpis, który wyjaśnia, że za wymówką o braku czasu kryje się zupełnie coś innego. Co?

I hear it all the time. „I’m a busy lawyer, I don’t have time to blog.” „You have no idea how busy our lawyers are, it’s my job as a marketing professional in our law firm to get our blog done for the lawyers so they don’t have to spend time blogging.”

It’s all bunk. And it’s no excuse.

Czytaj dalej w blogu Real Lawyers Have Blogs >> i zobacz poniżej tego artykułu ciekawą dyskusję toczącą się w komentarzach.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: