RSS w e-marketingu prawniczym

przez dnia Kwiecień 27, 2010

RSS to po polsku, w swobodnym tłumaczeniu, możliwość subskrybcji treści z ulubionych witryn internetowych. Innymi słowy mówiąc, jeżeli podoba mi się taka a taka strona, to zamiast codziennego jej odwiedzania i sprawdzania, co nowego tam się pojawiło, mogę skorzystać z RSS i spowodować, aby nowa treść z tej strony trafiała wprost na moją skrzynkę mailową, albo do specjalnego czytnika (np. Google Reader). Oszczędza to mój czas i pośrednio pieniądze 🙂

Każdy blog powinien zawierać możliwość subskrybcji treści przez RSS. Dotyczy to również blogów prawniczych. Co więcej, RSS jest również istotną częścią każdej strategii e-marketingowej.

Wkrótce napiszę o tym więcej, gdyż temat ten jest w Polsce szerzej nie znany, natomiast poniżej wklejam ciekawy filmik instruktażowy, który idealnie wyjaśnia, co to jest RSS.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=0klgLsSxGsU&feature=player_embedded]

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: