Dorota Hołubiec – "Zarządzanie Kancelarią Prawną"

przez dnia Maj 5, 2010

Właśnie skończyłem lekturę książki pani Doroty Hołubiec, zatytułowanej Zarządzanie Kancelarią Prawną. 100 najważniejszych pytań, jak to robić skutecznie. Zakupiłem tę książkę, gdyż jej temat pokrywa się w części z przedmiotem tego bloga. Byłem więc ciekaw, na ile autorka książki zajmuje się w niej problematyką e-marketingu prawniczego, tym bardziej, że ze spisu treści widziałem, że porusza zagadnienie Web 2.0 oraz budowy prawniczych stron internetowych.

Okazało się, że nie znalazłem w niej zbyt wiele treści w tym przedmiocie, ale … dowiedziałem się za to innych bardzo pożytecznych rzeczy związanych z prowadzeniem kancelarii prawnej, czyli firmy prawniczej. Uważam też, że pozycja ta powinna znaleźć się na półce każdej takiej kancelarii.

Chociaż książka Pani Hołubiec nie dotyczy zagadnień e-marketingu prawniczego (przynajmniej w takim zakresie, w jakim czynię to na łamach tego bloga), to jednak porusza ona wiele istotnych zagadnień, w związku z którymi narzędzia e-marketingowe mogłyby z powodzeniem znaleźć zastosowanie. Mam tutaj na myśli przede wszystkim sferę Customer Service, umiejętność nawiązania relacji z klientem, komunikację, no i marketing (tradycyjny) kancelarii.

W kolejnych artykułach znajdziecie nieco uwag odnoszących się do treści tej ciekawej książki.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: