Jaki jest nowoczesny e-marketing prawniczy

przez dnia Sierpień 10, 2010

[UWAGA: Ten wpis może być już nieaktualny. Skontaktuj się ze mną, aby ustalić, jakie zmiany w prawie miały miejsce i jak to wpływa na Twoją sytuację.]
*****

Dziś miałem niebywałą przyjemność spotkania się z panią Dorotą Hołubiec, autorką książki Zarządzanie Kancelarią Prawną, i właścicielką Smart Communication Group – firmy konsultingowej świadczącej kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w zakresie marketingu usług profesjonalnych, w tym prawniczych.

Podczas spotkania rozmawialiśmy oczywiście o e-marketingu i możliwościach, jakie niesie on dla branży prawniczej.

Poniżej prezentacja, jaką przygotowałem na to spotkanie. Jej trzonem są tezy z książki pani Doroty Hołubiec, opatrzone moim komentarzem dotyczącym – rzecz jasna – strategii e-marketingowej w kancelarii prawnej.

[slideshare id=4939265&doc=jakijestnowoczesnye-marketingprawniczy-100810152921-phpapp02]

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: