Join the Conversation – zawsze subskrybuj komentarze

przez dnia Sierpień 22, 2010

Dzisiejszy e-marketing to udział w globalnej dyskusji. Globalnej, czyli toczącej się w wszędzie w sieci. To jest znak naszych czasów.

Jeszcze kilka lat temu mieliśmy w Internecie wyłącznie strony, które jedynie mogliśmy oglądać. Dziś – możemy wpływać na ich kształt (treść). Emanacją tego jest właśnie możliwość nieskrępowanego inicjowania i prowadzenia dyskusji.

Amerykanie mawiają – jeżeli chcesz odnieść sukces w dzisiejszym biznesie, dołącz do internetowej dyskusji: JOIN THE CONVERSATION.

Dyskusja toczy się na wielu poziomach i w wielu miejscach sieci. Grupy dyskusyjne np. Golden Line są tego najlepszym przykładem (a’propos… zapraszam do grupy e-Marketing Prawniczy!).

Miejscem dyskusji są także blogi. Wpisując artykuł autor bloga umożliwia dyskusję nad tematem takiego postu, która często jest wartościowsza aniżeli sam wpis. Przedstawia bowiem różne punkty widzenia na jeden problem, dzięki czemu blog taki staje się jeszcze cenniejszym źródłem informacji.

Aby jednak dyskusja taka (dialog) była maksymalnie owocna, blogi zazwyczaj zawierają opcję subskrybcji komentarzy. Oznacza to tyle, że jeżeli je (komentarze) pod danym artykułem w blogu zasubskrybujemy, to mailem otrzymamy informację o pojawiających się w tym miejscu komentarzach innych osób.

Taką funkcję posiada również TEN blog – e-Marketing Prawniczy.

Jeżeli zatem zostawiasz tutaj swój komentarz, to zasubskrybuj komentarze innych osób, abyś wiedział, co ci inni mają do powiedzenia w tej sprawie. Być może wcale się z nimi nie zgodzisz, a może wręcz przeciwnie. A może w ogóle poznasz inny punkt widzenia na dany problem. Kto wie…?

Wystarczy jedno kliknięcie!

Join the Conversation!

Na jakimkolwiek blogu jesteś!

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: