Badanie polskiej blogosfery prawniczej

przez Rafał Chmielewski dnia Marzec 7, 2012

Każdego blogującego prawnika zapraszam do wypełnienia krótkiej anonimowej ankiety o tym jakie sukcesy, lub nie, odnosi w wyniku prowadzenia swojego bloga.

Autorem ankiety jest Szymon Kwiatkowski.

Zapraszam tutaj >>>

***

Nawiasem mówiąc dobrze że Szymon coś takiego zrobił. Amerykanie od dawna badają różne aspekty e-marketingu prawniczego. Płyną z tego ciekawe wnioski, które pomagają potem w pracy.

Szkoda więc, że takich badań nie robi u nas instytucja, która miałaby na to pieniądze i odpowiednie zasoby.

Tym bardziej pozytywnie wspieram prywatną inicjatywę Szymona 🙂

***

Czy wspomniałem o tym, że uczestnicy ankiety wezmą udział w losowaniu nagrody?

Tak, tak.

🙂

{ 3 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Lech | blog o wekslach Marzec 7, 2012 o 4:31 pm

Czy sugerujesz, że Szymon nie posiada „odpowiednich pieniędzy i zasobów” do przeprowadzenia takiej ankiety? 😉 Akurat w przypadku blogerów w naszej niszy, jakichś specjalnie wyszukanych metod nie potrzeba, wszyscy, jak tutaj razem w kilkadziesiąt osób stoimy, jesteśmy Szymonowi znani i bez problemu do każdego z nas dotarł nawet poprzez „osobiste-blogowe” maile. Tak więc nie są to jakieś trudne badania z tysiącami respondentów i związanym z tym problemami z dotarciem do nich 🙂

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Marzec 8, 2012 o 12:29 am

Wiesz, chodziło mi o badania zakrojone na szerszą skalę i wieloaspektowe z narzędziami statystycznymi, itd. Jak napisałeś: trudne badania z tysiącami respondentów i związanym z tym problemami z dotarciem do nich.

Bo blogosferę można badać od drugiej strony też. Np. czy prawnicy wewnętrzni korzystają z lektury blogów. To byłyby hiper ważne dane. Amerykanie na przykład takie badania robią regularnie.

A badanie Szymona jest super! Bardzo, bardzo, bardzo je doceniam. 🙂

Odpowiedz

Szymon Kwiatkowski Marzec 9, 2012 o 10:28 pm

Rafał, dzięki za wspomnienie o ankiecie.
Przypominam, że koniec ankiety już za chwilę a wygrać można rewelacyjną książkę: „Winning znaczy zwyciężać” – Jacka Welsha. Koniecznie zapraszam – http://www.marketingprawa.pl

pozdrawiam
Szymon

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: