Promocja zawodu radcy prawnego

przez Rafał Chmielewski dnia Kwiecień 16, 2013

Co o tym myślisz?

(Zdjęcie pochodzi z portalu PolskiPrawnik.pl gdzie można przeczytać więcej na ten temat.)

{ 6 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Szymon Kwiatkowski Kwiecień 17, 2013 o 9:30 am

Myślę, że to szok dla branży prawniczej. Nikt wcześniej nie promował zawodów prawniczych w taki sposób. Oprócz billboardów są jeszcze ulotki, strona www, wyszukiwarka radców prawnych. Widać pewne niedociągnięcia ale „pierwsze koty za płoty”. To czego mnie brakuje to otwartej dyskusji nad taką formą reklamy oraz brakiem dyskusji teraz – w trakcie emisji. Bardzo mały buzz oprócz branżowych blogów i informacji prasowych. Trochę więcej na ten temat piszę u siebie: http://marketingprawa.pl/2013/04/04/bezpieczniej-z-kirp/.

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Kwiecień 17, 2013 o 11:37 am

Mnie osobiście kojarzy się to z jakimś hasłem w stylu: Z policją bezpieczniej.

Ogólnie rzecz biorąc inicjatywa bardzo pozytywna, choć w mojej opinii jeden dobry blog prawniczy zrobi więcej dobrego.

Z drugiej strony zastanawia mnie to, czy ktoś zmierzy skuteczność tej kampanii.

Dzięki Szymonie!
Rafał

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Kwiecień 17, 2013 o 11:42 am

Już wiem, skąd to skojarzenie… Znak w tle kojarzy mi się z policją.

W zasadzie może to jest minus tego billboardu, bo po pierwsze tło wywołuje zawsze duże niekontrolowane emocje, a tutaj tło jest takie, które nie nawiązuje do bezpieczeństwa. Po drugie ten paragraf może wielu osobom się kojarzyć źle – również nie ma konotacji z poczuciem bezpieczeństwa.

A więc ja widzę dysonans w przekazie, z tym że emocje biorą górę nad tym, co tu czytamy. W efekcie przekaz może się być odebrany tak: ja w to nie wierzę, próbują mnie podejść.

R

Odpowiedz

Błażej Sarzalski | Odszkodowania komunikacyjne Kwiecień 17, 2013 o 3:00 pm

Ruch w dobrą stronę, ale niestety razi mnie mały profesjonalizm tej kampanii marketingowej. Widać, że jest robiona „po kosztach” – choć trudno akurat z tego czynić komuś zarzut. Niemniej mogło być lepiej, dużo lepiej.

Odpowiedz

Lech Malinowski Kwiecień 19, 2013 o 11:40 am

Ten r.pr. wygląda jak z reklamy szkoły wyższej kierowanej do licealistów.

Odpowiedz

Robert Ratajczak | Prawo Autorskie Kwiecień 19, 2013 o 2:02 pm

ehhh,

i jak do tego ma się faktyczny zakaz reklamy adwokatów ?

Nie żeby zaraz na billboardzie kilkumetrowym, ale ewidentnie w tej kwestii jesteśmy w tyle :/

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: