Przepis na sukces strategii e-marketingowej w kancelarii prawnej

przez Rafał Chmielewski dnia 28 czerwca, 2013

Do napisania tego artykułu skłoniła mnie lektura innego bloga…

Krótko:

Żeby upiec dobre ciasto, musisz mieć wszystkie składniki, a potem je połączyć ze sobą w odpowiedniej kolejności.

Podobnie jest ze strategią e-marketingową: musisz mieć kilka składników i je odpowiednio połączyć.

Jeśli Twoja strategia e-marketingowa zawiera jeden składnik w postaci Facebooka, to tak, jakbyś chciał upiec ciasto wyłącznie z rodzynek.

************

Spokojnego i słodkiego weekendu!

🙂

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Lech Malinowski 28 czerwca, 2013 o 12:59 pm

Jaki blog kulinarny polecasz? 🙂

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 29 czerwca, 2013 o 6:48 am

Z kulinarnych, to tylko Kuchenne Rewolucje Magdy Gessler 🙂 …ale to nie blog…

Pozdrawiam Leszku!
Rafał

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: