Wszyscy jesteśmy tacy sami

przez Rafał Chmielewski dnia Grudzień 18, 2013

Nie ma znaczenia, czy Twoim klientem jest duża spółka, czy sprzątaczka, która sprząta gabinet jej prezesa.

Dlaczego?

Bo decyzję za tę spółkę podejmuje ten prezes. I to z nim musisz budować relację, a nie ze spółką.

I co z tego?

Ano to, że w biologicznego punktu widzenia prezes, jego sprzątaczka, ja i Ty, wszyscy jesteśmy tacy sami. Mamy takie identyczne mózgi, w których rodzą się identyczne, kierujące nami emocje.

A relacja to emocje.

A więc?

Więc skuteczny e-marketing w kancelarii prawnej to nie jest zaawansowana technologia, ale wiedza o tym, jak wpływać na emocje prezesa i sprzątaczki, aby budować z nimi relacje.

******

Wczoraj prowadziłem szkolenie dla kilku prawników z całej Polski. Opowiadałem o tym, jak zakasować konkurencję swoją strategią e-marketingową. Myliłby się ten, kto by pomyślał, że opowiadałem o blogu, Facebooku, Twitterze, leadach, itd.

Opowiadałem raczej o meandrach ludzkiej psychiki.

Możesz postawić sobie blog. Możesz w nim pisać wartościowe treści. Możesz mieć przepiękną grafikę. Możesz mieć wszystko, co doradzi Ci każda duża agencja marketingowa. Ale i tak będziesz już w tyle o kilka lat.

Wybacz, że to mówię… Widzę po prostu, co się dzieje. Widzę co robi Google. Widzę, co robią różnego rodzaju przedsiębiorstwa w Polsce i za oceanem. Widzę, co robią autorzy blogów w naszej Grupie i nasi amerykańscy koledzy.

I wyciągam wnioski.

Tylko tyle.

Od dawna mówię, że idzie NOWE.

I ono już przyszło.

{ 3 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Anka Grudzień 27, 2013 o 9:06 pm

Co takiego przyszło to „nowe”? Możesz to rozwinąć?

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Grudzień 30, 2013 o 5:22 pm

Pewnie 🙂

Niebawem to zrobię 🙂

Dzięki Aniu za odwiedziny bloga i życzę Ci dużo dobrego w Nowym Roku!
Rafał

Odpowiedz

Anka Styczeń 3, 2014 o 11:39 am

Dzięki, Tobie również 🙂 Najlepszego 🙂

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: