Blog prawniczy jak portal

przez Rafał Chmielewski dnia Październik 8, 2014

Często widzę blogi prawnicze, które wyglądają jak portal informacyjny.

Zdarza się, że autorzy blogów prawniczych przerabiają je na kształt takich portali. Cóż … na pewno wyglądają one wówczas na większe, obszerniejsze, ale …

Ale to wcale nie oznacza, że są marketingowo i biznesowo skuteczniejsze. Wręcz przeciwnie (znam taki przypadek z naszego kręgu).

Pamiętaj, że blog to Ty w sieci. I tak samo, jak w realu nie chciałbyś, aby przy rozmowie ze swoim klientem z każdej strony gadał jeszcze ktoś inny, tudzież Ty sam, tyle że sklonowany, tak samo w blogu trzeba dać czytelnikowi możliwość swego rodzaju intymnego przeżywania spotkania z Tobą.

Rozumiesz?

Jeśli tego nie zrobisz, to Twoje słowa zostaną zagłuszone przez szum, który tworzą dodatkowe treści, obrazki, grafiki, kolory, itd.

A nie chodzi o to, aby się popisywać wielkością, rozmachem, ale aby po prostu zarabiać pieniądze. 

🙂

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: