O biznesie i promocji kancelarii prawnej

przez Rafał Chmielewski dnia 3 stycznia, 2020

Właśnie się dowiedziałem, że światło dzienne ujrzała arcyciekawa rozmowa Katarzyny Solgi (Jak prowadzić kancelarię) z Michałem Olszewskim (Vicarius e-kancelaria) na temat promocji i biznesu kancelarii prawnej.

A dokładnie dowiesz się:

  • W jaki sposób blog specjalistyczny pomógł dotrzeć  kancelarii w to miejsce w którym obecnie się znajduje. Ilość prowadzonych szkoleń specjalistycznych oraz zaproszenia do gremiów opiniotwórczych mówią same za siebie.
  • Czy warto było inwestować w ten sposób promocji kancelarii. Jak prowadzić skutecznego bloga prawniczego w czasach, gdzie trudno przebić się nawet z wartościową treścią.
  • O dylematach małych kancelarii. Zatrudnianie – za mały budżet na zatrudnienie, a za dużo pracy dla jednej osoby. Jak przeskoczyć na poziom wyżej?
  • Czy zamiast zatrudniania, współpraca branżowa pomiędzy małymi kancelariami jest możliwa?
  • Brak zleceń jest problemem wielu małych początkujących kancelarii.  Jak zacząć współpracować zamiast konkurować?
  • Historia pewnej niewielkiej kancelarii, która wokół swojej specjalizacji potrafiła zebrać zespół profesjonalistów. Pozwoliło to stać się zauważalnym i konkurencyjnym podmiotem dla największych graczy na rynku w branży. Wnioski dla małych kancelarii.
  • Jakie media społecznościowe są dobre -obiecujące dla prawników- w co inwestować swój czas.
  • W jaki sposób prowadzić działania marketingowe kancelarii prawnych? Jakich narzędzi używać, aby przede wszystkim czuć się dobrze w takim miejscu oraz co przyciąga klientów.

Więcej o rozmowie i samej rozmowy posłuchasz w blogu Michała Olszewskiego. Zajrzyj tutaj >>

Gorąco polecam!

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis: