Grupa web.lex

Na pewno zastanawiasz się czasem, co to jest Grupa web.lex… Albo co Ci to może dać…

Postanowiłem więc w skrócie napisać o tym, czego większość nie wie…

Co to jest Grupa web.lex?

To grupa prawników i ich kancelarii (dzisiaj około 90, w tym 3 zagraniczne), którzy prowadzą swoje blogi prawnicze (około 100) w oparciu o zasady profesjonalnego e-marketingu prawniczego. Są to wyłącznie Przyjaciele (klienci) web.lex, których blogi stanowią część strategii e-marketingowej ich kancelarii.

Jakie korzyści wiążą się z obecnością bloga w Grupie web.lex ?

Przede wszystkim musisz wiedzieć, że w grupie jest siła. Niebanalna siła.

Prowadząc swojego bloga samodzielnie jesteś sam – jak suchy liść niesiony prądem rzeki. Będąc częścią grupy Twój blog jest jak lodołamacz – Ty go prowadzisz tam, gdzie jest Twój cel.

Po kolei:

1. Zanim ruszy Twój blog, opracowujemy strategię e-marketingową: wyznaczamy cel i drogę do jego realizacji. Ja sam jestem prawnikiem (no…. „prawniczkiem”, bo jednak nie mam tytułu zawodowego :)) a więc praca na tym etapie ze mną jest łatwa i owocna – po prostu wiem, o czym do mnie mówisz. Razem się szybko dogadujemy.

2. Potem szkolimy Ciebie z zakresu e-marketingu prawniczego

3. Potem wdrażamy Twój blog w oparciu na najlepsze na świecie narzędzia

4. Jak już usiądziesz za kierownicą, albo za kołem sterowym swojego lodołamacza, my siadamy obok Ciebie: Ty jesteś kapitanem, ale my wsparciem. Wsparciem dla Ciebie są też pozostałe lodołamacze, a dokładniej blogi i prawnicy z web.lex network.

Co owo wsparcie oznacza? To są konkrety. Zobacz:

  • hotline merytoryczny – w e-marketingu się dużo dzieje, nie zawsze wiesz co zrobić, możesz na nas liczyć, a na mnie w szczególności
  • wsparcie technologiczne – masz kłopot z techniką (nie tylko blog) – my się tym zajmujemy: praca zdalna na Twoim pulpicie nie jest czymś wyjątkowym
  • biuletyn e-marketingowy – w świecie dzisiejszego e-marketingu wciąż jest wiele zmian, postęp gna do przodu jak nigdy dotąd – Ty jesteś zawsze na czasie i znasz wszelkie sekrety skutecznego e-marketingu prawniczego
  • wparcie promocyjne Twojego bloga, jak również wykorzystanie narzędzi pomagających w pozycjonowaniu bloga
  • w web.lex jest wiele szkoleń, także od instytucji zewnętrznych – dla prawników z web.lex network wszystkie one są gratis
  • doradztwo e-biznesowe – coraz bardziej popularne – free dla członków web.lex network
  • analiza statystyczna: to jest tak ważne, że aż …. nikt tego nie robi, albo nie wie, jakie wnioski należy z takiej analizy wyciągać – statystyka decyduje o tym, jaki jest los strategii e-marketingowej i – ważne – czy wdrażane są narzędzia e-biznesowe i jakie
  • masz e-marketingowe wsparcie grupy: jeśli ktoś napisze o czymś, co dotyka w jakiś sposób Twojego tematu, linkuje do Ciebie dając Ci więcej ruchu i więcej potencjalnych klientów
  • masz możliwość publikacji swoich artykułów na stronach Wyborczej.biz wraz z podaniem linków do bloga: to jest drogocenna wartość, nawet platynowa, albo jeszcze więcej…
  • wszyscy prawnicy w web.lex network mogą na siebie liczyć – również w sprawach zawodowych (zastępstwo, itp.)

Czy obecność w Grupie web.lex się opłaca?

Sam odpowiedz sobie na to pytanie 🙂

A uwierz mi, że to nie wszystko, bo wiele jeszcze jest wspaniałych planów, które czekają w kolejce na swoją realizację.

Jak można dołączyć do Grupy web.lex?

No cóż, nie każdy może po prostu dołączyć. Pierwszym wymogiem jest wykonanie profesjonalnego bloga prawniczego (skoro mamy go promować, to musi to być narzędzie z górnej półki). Drugim – tzw. subskrypcja usługi web.lex.

*****

A więc wiesz już niemal wszystko na temat Grupy web.lex 🙂

Jeśli masz pytania, śmiało pisz: rafal.chmielewski@web-lex.pl

*****

Na dzień 26.04.2016 roku Grupa web.lex liczyła równe 130 blogów prawniczych.

*****

„7 rzeczy zanim zaczniesz przygodę z blogiem prawniczym” – krótki poradnik

 

Zostaw mi swój adres e-mail. Przyślę Ci link do ściągnięcia Poradnika dotyczącego Bloga prawniczego, a dodatkowo otrzymasz wiele dokładnych informacji na ten temat! [Pobrało – 642 osoby]


Wpisz adres e-mail: