E-marketingowa dźwignia

Na pewno nie muszę Ci tłumaczyć, co to jest lewar, czy dźwignia.

Ale muszę Ci wytłumaczyć, jak taką dźwignię zastosować przy Twojej strategii e-marketingowej.

Takim lewarem dla Ciebie może być… autorytet w jakiejś dziedzinie… Nie wierzysz?

Posłuchaj więc:



{ 13 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Mariusz Wrzesień 17, 2013 o 9:27 am

Witaj, rzeczywiście podpowiedź dotyczy prostego rozwiązania, co ważne dostępnego bez wysiłku finansowego :), a i efekt takiego poczynienia daje satysfakcję 🙂
Własciwie to wszystko cały czas się dzieje, mimo, że nie zdajemy sobie z tego sprawy. To jest fajna podpowiedź – będę praktykował
Pozdrawiam

Mariusz

Ps. W komunikatorach warto uzywać opcji rodzimego jezyka, zawsze zwieksza to poczytnosć strony

Odpowiedz

Rafał Chmielewski | e-Marketing Prawniczy.pl Wrzesień 17, 2013 o 1:43 pm

Dziękuję Mariuszu za Twoje uwagi! 🙂

Zgadza się – to jest proste. Wręcz banalne. I co ważne, nie narusza niczyjego dobra prawnego.

Wiele rzeczy w skutecznym e-marketingu prawniczym jest prostych. Tylko trzeba wiedzieć, że one są. I mam nadzieję, że o takich właśnie w moim Biuletynie mówię 🙂

Serdeczne pozdrowienia!
Rafał

Odpowiedz

Ryszard Październik 30, 2013 o 10:10 am

To jest tak jak z wykładami socjologii na studiach. To wszystko się dzieje ale nie zdajemy sobie sprawy, że to ma taki wpływ na nasze życie czy biznes. Nie klasyfikujemy tego. Dzięki.

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Październik 30, 2013 o 12:32 pm

Dziękuję Ryszardzie!

Cieszę się, że posłuchałeś tego, co miałem do przekazania! 🙂

Serdecznie Cię pozdrawiam!
Rafał

Odpowiedz

Bożena Żuber Listopad 27, 2013 o 9:38 pm

Jak słuchałam tę relację, natychmiast przypomniała mi się sprawa, która kiedyś prowadziłam po stronie pozwanego. Chodziło o ochronę znaku towarowego. Czytałam wtedy dużo na ten temat. Jakie to skojarzenia? Otóż nie jest dozwolone korzystanie w obrocie,czy reklamie z renomy cudzego chronionego znaku towarowego i pozostawanie,bez zezwolenia, w jego właśnie blasku . Dużo by można na ten temat mówić. Wiem, rzecz jasna, że to nie to samo, ale jakoś tak blisko. Z drugiej strony nie można przecież zabronić przywoływania publikacji i ich autorów, cytować bez przekraczania granic cytatu itd. Myślę, że jak wszędzie ,potrzebne będzie wyczucie właściwych proporcji. A może przesadzam? Warto jednak zadawać sobie takie pytania.

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Listopad 27, 2013 o 11:41 pm

Dziękuję Bożeno!
Masz rację! To bardzo blisko, ale chyba nie to samo. Słyszałem o orzeczeniach sądowych, które słusznie zakazywały korzystania z chronionych nazw (znaków towarowych) konkurencji w celu skłonienia wyszukiwarki do pokazania swojej firmy. Np. poprzez sztuczne pozycjonowanie się na takie nazwy, czy korzystanie z nich jako słowa kluczowe w kampaniach AdWords.

Ja mam tutaj na myśli jedynie pokazanie autorytetu w danej dziedzinie, co może robić – chyba – każdy. (?)

Jeśli się jednak mylę, to proszę o poprawę, ok? 🙂

Odpowiedz

Bożena Żuber Listopad 28, 2013 o 12:16 pm

Nie mylisz się oczywiście ,bo Twoje intencje to wskazanie narzędzia.Ok. Mnie natomiast chodziło jedynie o to, żeby przestrzec,że korzystanie z tego narzędzia w sposób niczym nieograniczony może budzić zastrzeżenia.Ograniczeniami tymi, moim zdaniem, są: 1)brak powiązania z celem tj. tematyką bloga, wpisu 2) nadmierne korzystanie wskazujące na inny cel ukryty ( promocję siebie czy bloga), 3) przywoływanie w kontekstach, w których ów autorytet miałby słuszną podstawę sprzeciwić się itd. Czyli ogólne zasady korzystania z cudzych praw.

Natomiast samo narzędzie jest ok, jedynie korzystanie z niego wymaga rozwagi. O to mi chodziło.

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Listopad 29, 2013 o 10:43 am

Dziękuję Bożeno za cenne uwagi 🙂

Odpowiedz

Wojciech Wawrzak Maj 29, 2014 o 9:36 am

Rafale, nawet nie wpadłbym na omawiane przez Ciebie rozwiązanie. Najciemniej pod latarnią. Dziękuję!

Odpowiedz

S.C. Marzec 6, 2015 o 8:46 pm

Witam,
zapewne film bardzo ciekawy, ale… jak można go obejrzeć? Jak się zalogować do tego Vimeo?

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Marzec 6, 2015 o 10:11 pm

S.C. – przepraszam, już jest ok. Vimeo zmienił ustawienia filmów i musiałem je zmienić w systemie.

Serdecznie pozdrawiam!
Rafał

Odpowiedz

S.C. Marzec 6, 2015 o 10:19 pm

Rafale, bardzo dziękuję 🙂

Odpowiedz

Rafał Chmielewski Marzec 6, 2015 o 10:23 pm

To ja dziękuję! 🙂

Odpowiedz

Dodaj komentarz