Dorota Hołubiec – "Zarządzanie Kancelarią Prawną"

przez dnia 5 maja, 2010

Właśnie skończyłem lekturę książki pani Doroty Hołubiec, zatytułowanej Zarządzanie Kancelarią Prawną. 100 najważniejszych pytań, jak to robić skutecznie. Zakupiłem tę książkę, gdyż jej temat pokrywa się w części z przedmiotem tego bloga. Byłem więc ciekaw, na ile autorka książki zajmuje się w niej problematyką e-marketingu prawniczego, tym bardziej, że ze spisu treści widziałem, że porusza zagadnienie Web 2.0 oraz budowy prawniczych stron internetowych.

Okazało się, że nie znalazłem w niej zbyt wiele treści w tym przedmiocie, ale … dowiedziałem się za to innych bardzo pożytecznych rzeczy związanych z prowadzeniem kancelarii prawnej, czyli firmy prawniczej. Uważam też, że pozycja ta powinna znaleźć się na półce każdej takiej kancelarii.

Chociaż książka Pani Hołubiec nie dotyczy zagadnień e-marketingu prawniczego (przynajmniej w takim zakresie, w jakim czynię to na łamach tego bloga), to jednak porusza ona wiele istotnych zagadnień, w związku z którymi narzędzia e-marketingowe mogłyby z powodzeniem znaleźć zastosowanie. Mam tutaj na myśli przede wszystkim sferę Customer Service, umiejętność nawiązania relacji z klientem, komunikację, no i marketing (tradycyjny) kancelarii.

W kolejnych artykułach znajdziecie nieco uwag odnoszących się do treści tej ciekawej książki.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: