Twitter to takie dziwne narzędzie: dlaczego można napisać tylko 140 znaków, a nie – na przykład – tyle ile się chce?
Ja Ci na to nie odpowiem 🙂 Ale musisz wiedzieć, że mimo tej ograniczoności, Twitter dobrze spełnia rolę komunikatora. Albo raczej narzędzia do komunikacji, nawiązywania relacji i jej podtrzymywania. Z tej perspektywy, to naprawdę dobre narzędzie rozwoju każdego niemal biznesu.
Twitter staje się coraz popularniejszy. Także wśród prawników. Dla mnie osobiście stanowi poważne źródło wiedzy. Jeśli coś mnie interesuje i chcę otrzymywać o tym informacje na bieżąco, to albo subskrybuję informacje na pocztę e-mail, albo właśnie subskrybuję ją poprzez Twittera.
Twitter doskonale pasuje do bloga prawniczego. Pomaga mu w promocji. W mojej opinii, w systemie e-marketingowym kancelarii, stanowi rolę podrzędną, ale ważną, wobec bloga.
Na jego temat mógłbym powiedzieć jeszcze pewnie dość dużo, ale niech rąbka tajemnicy uchyli autor bloga Marketing B2B – Igor Bielobradek (szczerze? …. to jest JEDYNY blog, jaki czytam poza blogami z Grupy web.lex i jednym zagranicznym). Igor świetnie ujął …
… ZASADY DOBREGO TWEETOWANIA …
… ORAZ ZASADY NIEDOBREGO TWEETOWANIA …
Przyjemnej lektury!
🙂
{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Rafale, bardzo dziękuję. Raz jeszcze.
Twój blog jest w mojej zakładce „Polecane” od bardzo dawna 😉