Twitter w e-marketingu kancelarii prawnej

przez Rafał Chmielewski dnia 17 sierpnia, 2014

Twitter to takie dziwne narzędzie: dlaczego można napisać tylko 140 znaków, a nie – na przykład – tyle ile się chce?

Ja Ci na to nie odpowiem 🙂 Ale musisz wiedzieć, że mimo tej ograniczoności, Twitter dobrze spełnia rolę komunikatora. Albo raczej narzędzia do komunikacji, nawiązywania relacji i jej podtrzymywania. Z tej perspektywy, to naprawdę dobre narzędzie rozwoju każdego niemal biznesu.

Twitter staje się coraz popularniejszy. Także wśród prawników. Dla mnie osobiście stanowi poważne źródło wiedzy. Jeśli coś mnie interesuje i chcę otrzymywać o tym informacje na bieżąco, to albo subskrybuję informacje na pocztę e-mail, albo właśnie subskrybuję ją poprzez Twittera.

Twitter doskonale pasuje do bloga prawniczego. Pomaga mu w promocji. W mojej opinii, w systemie e-marketingowym kancelarii, stanowi rolę podrzędną, ale ważną, wobec bloga.

Na jego temat mógłbym powiedzieć jeszcze pewnie dość dużo, ale niech rąbka tajemnicy uchyli autor bloga Marketing B2BIgor Bielobradek (szczerze? …. to jest JEDYNY blog, jaki czytam poza blogami z Grupy web.lex i jednym zagranicznym). Igor świetnie ujął …

… ZASADY DOBREGO TWEETOWANIA …

Zrzut ekranu 2014-08-18 o 00.47.43… ORAZ ZASADY NIEDOBREGO TWEETOWANIA …

Zrzut ekranu 2014-08-18 o 00.47.55

Przyjemnej lektury!

🙂

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

B2B Marketing (Igor Bielobradek) 20 sierpnia, 2014 o 10:52 am

Rafale, bardzo dziękuję. Raz jeszcze.
Twój blog jest w mojej zakładce „Polecane” od bardzo dawna 😉

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 20 sierpnia, 2014 o 11:25 am

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: