Drugi najważniejszy element strategii e-marketingowej w kancelarii
Witaj!
Tym razem mam dla Ciebie nagranie + mój krótki monolog 🙂
Opowiadam w nim o drugim, nieznanym i szerzej niedocenianym składniku relacji z klientem. Zapraszam:
[Temat istnienia relacji w kontakcie z klientem jest wg mnie kluczowy w rozwoju nie tylko kancelarii, ale i każdego innego biznesu. W kolejnych naszych spotkaniach przekażę Ci, dlaczego jest to aż tak ważne, a także jak taką prawidłową relację budować za pomocą sieci. Na pewno będą to bardzo wartościowe lekcje dla Ciebie, często poparte przykładami. Polskimi!]
Czy chciałbyś coś dodać w temacie dzisiejszego wideo? Napisz w komentarzu 🙂
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Rafał, problemem jest to, że jak klient mnie lubi to często zaczyna oczekiwać przysługi, a nie usługi. I to jest problem. Realny 🙂
Karolu, dzięki za komentarz! 🙂
Słuchaj, temat sprzedaży na pewno jest szerszym/głębszym problemem. To, że klient oczekuje przysługi nie oznacza, że tak musisz to traktować i tak wycenić. Oczywiste jest, że niemal każdy klient będzie chciał zapłacić jak najmniej, ale ten, który darzy Cię sympatią, na pewno będzie mniej skłonny zaniżać wartość Twojej usługi.
Jednak jak powiedziałem, to jest temat sprzedaży, ustalania strategi sprzedaży i strategii cenowej. A także badania potrzeb klienta. Wiadomo też, że jak z ludźmi, tak i z klientami: każdy jest inny i do każdego trzeba znaleźć jakąś furtkę.
Niemniej patrząc z punktu widzenia marketingowego, warto się skupić na jakiejś specjalizacji, bo wówczas mamy w miarę jednorodnych klientów o mniej więcej tych samych potrzebach, a więc łatwiej jest opracować jakąś strategię sprzedaży, jak również postępowania w takich przypadkach.
Rafał
nie działa głos – uprzedzam pytanie, u mnie w z komputerem wszystko w porządku
Michale, głos działa bez zarzutu 🙂 Może masz wyciszone samo wideo?