Ile czego dać w blogu prawniczym?
Poprzedni wpis: Beer, Coffee, Tea for bloggers – Kraków i Katowice
Następny wpis: Ile czego w blogu prawniczym – Vol. 2
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
przez Rafał Chmielewski dnia 28 listopada, 2012
Poprzedni wpis: Beer, Coffee, Tea for bloggers – Kraków i Katowice
Następny wpis: Ile czego w blogu prawniczym – Vol. 2
Bądź lepszym z Szablonem do Wordpress Thesis z DIYthemes.
{ 9 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Czy to „J” zamierzone? 🙂
Leszku, kiedy przeczytałem Twój komentarz przeszyła mnie gęsia skórka, że znowu zrobiłem jakiś błąd… Ale nie widzę tego „J”, więc jak się domyślasz – NIE zamierzone.
Chyba, że masz na myśli coś innego, czego moje szare nie wyłapują…
🙂
Wczytaj się dokładnie w tytuł posta 🙂
Ehhh ….. 🙂
Palec mi się, jak to się mówi, omsknął 🙂
Dzięki Leszku!
R
Zmieniłem, bo nie mogłem na to patrzeć… 🙂
Cześć Rafale :),
Podoba mi się ta gra 🙂 będąca jednocześnie świetną wskazówką :D.
Pozdrawiam,
Beata 🙂
Dzięki Beato! 🙂
Rafał
Sprytnie!
Utwierdza mnie Pan w moich poglądach 🙂
Bardzo dziękuję Pani Agnieszko! 🙂
R
{ 1 trackback }