Bardzo pozytywne skutki e-marketingu studentów prawa

przez dnia 7 grudnia, 2009

oooooooooo

W artykule E-marketing prawniczy – dla kogo przeznaczony napisałem, że dzięki prawidłowo zaimplementowanej strukturze e-marketingowej nawet osoba nie będąca jeszcze profesjonalistą w świadczeniu usług prawnych (np. student studiów prawniczych) może skutecznie wypromować siebie, jako eksperta w danej dziedzinie prawa. Jakie wiążą się z tym pozytywne konsekwencje?

Przede wszystkim, o czym już wspominałem poprzednio, taka osoba będzie miała łatwiejszy start w życie zawodowe, gdyż po pierwsze posiada wiedzę (i często już małą praktykę oraz doświadczenie), którą może udowodnić swojemu przyszłemu pracodawcy.

Po drugie, i najważniejsze, ma ona już swoich klientów, a zatem wchodzi w etap pracy zawodowej z zapleczem zaufanych (bo taki skutek ma e-marketing prawniczy) klientów, którzy nie tylko będą kupowali jej usługi regularnie (co szczególnie ważne w materii podatkowej), ale również będą polecali ją innym osobom.

Po trzecie, jeżeli zamierza jednak zdobyć zatrudnienie (np. w kancelarii prawnej albo podatkowej) to może „wejść” do takiej kancelarii właśnie z tymi swoimi, zaufanymi klientami!

Która osoba będzie miała większe szanse na zdobycie pracy: ta, która po prostu złożyła CV, czy ta, która dodatkowo może udowodnić swoją wiedzę i wprowadzić do pracodawcy nowych klientów? Odpowiedź jest łatwa!

E-marketing prawniczy jest diabelnie skuteczny!

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

{ 2 trackbacki }

Poprzedni wpis:

Następny wpis: