qqq
Absolutnie rewolucyjne w prawniczym e-marketingu jest to, że nie jest on przypisany tylko i wyłącznie do firm i kancelarii prawniczych oraz podatkowych. Tak naprawdę może on być wdrożony i realizowany przez inne osoby, mające pasję dzielenia się wiedzą prawniczą, którą posiadają. Tutaj ograniczeniem jest tylko własna pomysłowość oraz otwartość umysłu.
Zatem dla kogo (oprócz oczywiście profesjonalistów) e-marketing prawniczy będzie bardzo przydatny?
Na pewno dla przyszłych adeptów zawodów prawniczych. Chodzi tu więc głównie o studentów studiów prawniczych i osoby, które zamierzają w przyszłości wykonywać czynności doradztwa podatkowego. Dzięki tej formie reklamy są oni w stanie uzyskać miano eksperta zanim na dobre rozpoczną swoją praktykę. Nie jest to oczywiście bez znaczenia w czasach rosnącej konkurencji, która – nie ma co się łudzić – będzie się tylko zaostrzała. Osoba taka może – dzięki umiejętnemu prowadzeniu swojego e-marketingu – wejść w rynek usług prawnych już z zapleczem klientów – dodam: zaufanych klientów. Chyba nie ma nic wspanialszego, prawda?
Co więcej, jeżeli absolwent studiów prawniczych posiada dobry system e-marketingowy, to ma on dużo większe szanse na zdobycie jakiejkolwiek pracy, jeżeli tylko taką drogę sobie obierze. Jako że podstawą tego systemu jest pokazanie światu własnej wiedzy, dla pracodawcy jest to widoczny znak specjalizacji takiej osoby w danej gałęzi prawa.
Dodatkowo, sprawne posługiwanie się narzędziami e-marketingowymi wzmocni pozytywny obraz osoby ubiegającej się o pracę w kancelarii, gdyż coraz bardziej takie umiejętności będą przydatne na stanowisku pracy: spójrzmy w przyszłość – coraz bardziej jesteśmy uzależnieni od sieci i ten proces ma tylko jeden kierunek. Niebawem wszelkie czynności związane z usługami prawniczymi będą wykonywane wyłącznie w świecie wirtualnym.
Kończąc trzeba dodać, że fakt, iż e-marketing prawniczy może być z sukcesem realizowany przez osoby dopiero co wchodzące do świata prawniczego wcale nie ozancza, że nie jest on przeznaczony dla profesjonalistów. Wręcz przeciwnie! Pytanie tylko, kto będzie pierwszy? Bo chociaż skuteczny e-marketing może być nisko nakładowy, to tak naprawdę na prawdziwą skuteczność i frajdę potrzebne są fundusze. Oczywiście nia takie duże, jak przy marketingu tradycyjnym, ale jednak zawsze.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }