Blog prawniczy ma jeden cel: PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTA. To oznacza, że nie ma wywierać wrażenia na gościach, bawić ich i fascynować!
PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTA – resztę zrobi inteligentny autoresponder.
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
przez dnia 17 lutego, 2010
Blog prawniczy ma jeden cel: PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTA. To oznacza, że nie ma wywierać wrażenia na gościach, bawić ich i fascynować!
PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTA – resztę zrobi inteligentny autoresponder.
Otagowane jako: Blog Prawniczy, cechy e-marketingu prawniczego, marketing prawniczy
Poprzedni wpis: Zniesienie zakazu reklamy dla doradców podatkowych
Następny wpis: Prawnicza blogosfera
Bądź lepszym z Szablonem do Wordpress Thesis z DIYthemes.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }