Dziwnie to brzmi, czyż nie? Ale jak się przekonasz dalej, w pełni oddaje to, co mam tobie do przekazania.
Jakiś czas temu pisałem o możliwości tagowania wizytówek prawniczych. Dzięki StickyBits możemy drukować na swoich wizytówkach kody kreskowe, które – zeskanowane smartphonem – spowodują wyświetlenie na jego ekranie np. filmu edukacyjnego (czytaj: reklamy). Nie trzeba przecież dodawać, jakie to ma ogromne znaczenie marketingowe!
Ale jest też i druga strona medalu.
Do kodu kreskowego każdy może dodać to, co mu się żywnie podoba. Np. opinię o prawniku. I jest to super proste, o czym opowiada poniższy film.
Ta druga strona medalu polega tutaj na tym, że muszę dbać o klientów, aby nie dodali do mojego kodu złej opinii o mnie i mojej kancelarii i tym samym odstraszyli innych klientów.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=f-vI3ZbPW9M]
{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }
Tak prawda działa w 2 strony ale także jak się doda kod do wizytówki to cała szata graficzna się burzy. Myśleliśmy kiedyś o qr code ale nie da się go fajnie wplesc tylko szpecil.