Kilka dni temu napisałem, że nasi klienci są w sieci i dlatego tam właśnie powinniśmy ich szukać. Na szczęście to szukanie jest dość proste dzięki narzędziom i technikom e-marketingowym.
Szukanie klientów zawsze miało miejsce tam, gdzie oni przebywają (chyba, że ktoś ich nie szuka tylko czeka, aż sami zapukają do drzwi, ale to nie jest dobra strategia…). Tak było za czasów Cesarstwa Rzymskiego, i tak będzie za kolejnych 2000 lat. Skoro więc większość osób korzysta z Internetu, to można i trzeba ich „wyłuskać” z tej sieci dla korzyści własnej i swojej firmy prawniczej.
W mojej opinii prawnik zorientowany biznesowo nie może obok tego faktu przejść obojętnie.
Jak można odnaleźć klienta w sieci?
Będąc w niej obecnym na wiele sposobów. Np. tak, jak ja:
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=8Vsy-_23d_Y]
***
Wpis z inspiracji pana Ryszarda Sowińskiego.
{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }
Klienci są nie ma na co czekać a z perspektywy tych 5 lat od tego wpisu wiadomo ze stara adwokatura się skończyła. Adwokat to teraz biznesmen sprzedający usługi.