Liczba dużych kancelarii prawnych, które wdrażają strategie e-marketingowe, rośnie. Po czterech blogach Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka blog prawniczy założyła Kancelaria Wierzbowski Eversheds.
Jak piszą autorzy Bloga o tytule EuroZamówienia:
Omawiamy wyroki Trybunału Sprawiedliwości UE i ich wpływ na wykładnię prawa zamówień publicznych w Polsce.
Śledzimy i komentujemy proces legislacyjny w Unii Europejskiej.
Odnosimy się do aktualnych zagadnień polskiego orzecznictwa.
Nic dodać, nic ująć – wiadomo o co chodzi. Zainteresowanych zapraszam do lektury, bo treść jest ciekawa, nieszablonowa.
***
Odchodząc nieco od tematu… Zastanawiam się, jak się rozwinie blogowanie wśród dużych kancelarii w Polsce. W USA wśród setki największych kancelarii ponad połowa prowadzi blogi, których liczba sięga niemal stu (są wśród nich kancelarie z kilkudziesięcioma blogami).
Do tej pory tylko DZP miała swoje cztery blogi, a teraz pojawia się na scenie kolejna duża kancelaria, której blog jest inny, chyba nieco dojrzalszy. Może nawet bazujący na doświadczeniach blogów DZP.
Interesujące jest również to, w jaki sposób blogi prawnicze średnich firm prawniczych wpłyną na biznes dużych kancelarii. Wszak mogą one przyciągać klientów, których stać na drogie usługi.
{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
to dobrze, ze pojawia się następna jaskółka na nieboskłonie prawniczego blogowania. Obaj się zgadzamy z tym, że blog to doskonały sposób zarówno pozycjononownaia siebie w internecie, jak i budowania marki kancelarii. Oby takich blogów więcej. Zarówno na Twoim jak i na moim blogu piszemy o zaletach blogowania, ale dlaczego nie ma dużo blogów małych kancelarii? Niechęć, strach czy niewiedza?
pozdrawiam
Grzegorz Furgał
http://www.furgal.info
Kolejny blog, to moi byli pracodawcy – http://www.kancelaria-szip.pl 🙂 Spróbujcie się dostać do niego zanim się znudzicie stroną 🙂