Każdego blogującego prawnika zapraszam do wypełnienia krótkiej anonimowej ankiety o tym jakie sukcesy, lub nie, odnosi w wyniku prowadzenia swojego bloga.
Autorem ankiety jest Szymon Kwiatkowski.
Zapraszam tutaj >>>
***
Nawiasem mówiąc dobrze że Szymon coś takiego zrobił. Amerykanie od dawna badają różne aspekty e-marketingu prawniczego. Płyną z tego ciekawe wnioski, które pomagają potem w pracy.
Szkoda więc, że takich badań nie robi u nas instytucja, która miałaby na to pieniądze i odpowiednie zasoby.
Tym bardziej pozytywnie wspieram prywatną inicjatywę Szymona 🙂
***
Czy wspomniałem o tym, że uczestnicy ankiety wezmą udział w losowaniu nagrody?
Tak, tak.
🙂
{ 3 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Czy sugerujesz, że Szymon nie posiada „odpowiednich pieniędzy i zasobów” do przeprowadzenia takiej ankiety? 😉 Akurat w przypadku blogerów w naszej niszy, jakichś specjalnie wyszukanych metod nie potrzeba, wszyscy, jak tutaj razem w kilkadziesiąt osób stoimy, jesteśmy Szymonowi znani i bez problemu do każdego z nas dotarł nawet poprzez „osobiste-blogowe” maile. Tak więc nie są to jakieś trudne badania z tysiącami respondentów i związanym z tym problemami z dotarciem do nich 🙂
Wiesz, chodziło mi o badania zakrojone na szerszą skalę i wieloaspektowe z narzędziami statystycznymi, itd. Jak napisałeś: trudne badania z tysiącami respondentów i związanym z tym problemami z dotarciem do nich.
Bo blogosferę można badać od drugiej strony też. Np. czy prawnicy wewnętrzni korzystają z lektury blogów. To byłyby hiper ważne dane. Amerykanie na przykład takie badania robią regularnie.
A badanie Szymona jest super! Bardzo, bardzo, bardzo je doceniam. 🙂
Rafał, dzięki za wspomnienie o ankiecie.
Przypominam, że koniec ankiety już za chwilę a wygrać można rewelacyjną książkę: „Winning znaczy zwyciężać” – Jacka Welsha. Koniecznie zapraszam – http://www.marketingprawa.pl
pozdrawiam
Szymon