W wideo pojawiają się statystyki bloga zagnieżdżonego w stronie www, i statystyki bloga odrębnego, jako samodzielnej witryny. Uważaj: obydwa wykresy dotyczą tego samego bloga. To nie są dwa różne blogi.
Blog w ramach strony kancelarii prawnej, czy blog odrębny od strony?
Poprzedni wpis: Nie ma decyzji bez emocji – także przy wyborze kancelarii
Następny wpis: Opór transakcyjny w usługach prawnych
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Fajny filmik Rafale!
Dziękuję Szymonie z Łodzi 🙂
Dziękuję za tak rozbudowaną odpowiedź 🙂
I rzeczywiście, zgadzam się, o ile uda nam się poprowadzić bloga tak, aby budować relacje, najlepszym miejscem do tego będzie strefa wyraźnie oddzielona od strony.
Inna sprawa, że najtrudniej właśnie zbudować takiego bloga. Blog będący zbiorem merytorycznych, suchych wpisów to żadna sztuka, ale zbudować relację i to w tak niewdzięcznej tematyce, trudne zadanie….
Pozdrawiam!
Dziękuję Pani Agnieszko!
Ma Pani rację, chociaż to, co pociąga ludzi do powrotu do bloga, to już nie tematyka, ale osobowość jego autora. Albo może lepiej: i tematyka i osobowość. Tematykę Pani już ma, wystarczy teraz odważnie pokazać siebie. 🙂
Serdecznie pozdrawiam z 3miasta!
Rafał