Poprzednim razem opowiadałem Ci o bardzo wartościowych lekturach biznesowych i blogowych, które podczas wakacji możesz sobie poczytać. A dziś zdradzę Ci prostą, ale niezwykle wartościową metodę na poprawę pozycji Twojego super bloga w Google.
Otóż Twój blog prawniczy będzie się pozycjonował lepiej, jeśli będzie bardziej czytelny.
Prawda, że proste?
Dlaczego tak jest?
To też jest proste – zobacz: kiedy Twój blog jest mało czytelny, to wówczas ludzie przebywają w nim krócej, zazwyczaj nie wracają, rzadko polecają, itp. A to wszystko bada i mierzy Google.
Tym samym, jeśli Twój blog prawniczy dobrze się czyta, to ludzie siedzą w nim dłużej, więcej czytają, podlegają głębszym emocjom, a więc chętniej polecają, itd.
Jak widzisz, nie musisz być mistrzem SEO, aby istotnie poprawić pozycjonowanie swojego bloga i zwiększyć w nim ruch, a więc lepiej budować dzięki niemu swoją markę.
Ahoj!
🙂
{ 6 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
E tam, czytelny – szybko czytają – krótko przebywają. Nieczytelny – długo czytają – długo przebywają 😉
Tak 😉
Hah, no coś w tym jest. Blogi prawnicze to specyficzne twory – duuuużo przepisów itd – dla wielu niezrozumiałym językiem..
Dziękuję Marto – tak jest. Sztuką jest napisać tak, by każdy zrozumiał 🙂
Prosze o podanie danych na ktorych opierasz takie stwierdzenie.
Na jakiej podstawie stwierdzasz, ze blogi czytelniejsze lepiej sie pozycjonuja?
Rafale, na postawie takiej, że mając do dyspozycji statystyki ponad 100 blogów prawniczych widzę, co działa a co nie działa. Pamiętaj, że mówimy o blogach prawniczych, a nie wszelkich innych.
Nawet zmiana stylu powoduje zmianę w pozycjonowaniu.
Nawet dogranie pewnej prostej wtyczki, która nie dotyczy SEO, a kompletnie czegoś innego, ma istotny wpływ na pozycjonowanie bloga prawniczego.
Pytanie też, co znaczy blog bardziej czytelny 🙂
Serdeczności!
Rafał