Jak wykorzystać kontakty z konferencji i innych spotkań z pt klientami

przez Rafał Chmielewski dnia 26 października, 2015

Dziś jest #NareszciePoniedziałek zatem czas na kolejną odsłonę „web.lex Synergowego” Samouczka! 🙂

Ileż to razy słyszałem z ust wszelakich szefów PRu i marketingu, że prawnicy nie potrafią wykorzystać możliwości, które tkwią w spotkaniach w świecie rzeczywistym. Wykład z mównicy – to przychodzi łatwo, ale trudno pociągnięcie relacji w ten sposób zdobytej.

Oczywiście idealnie do tego nadaje się blog prawniczy, ale blog to jest być może ciut za późno, jeśli nie ma wcześniej jakiejś interakcji jeszcze w tzw. realu. A może warto zaplanować sobie proces pozyskiwania leadów w takich sytuacjach? Nawet jeszcze wcześniej, niż tuż po wykładzie? ….

Tym razem na stronie weblexSynergy.pl wraz z Maćkiem Gnyszką opowiadamy o tym, co zrobić, albo raczej – jak najlepiej wykorzystać – wszelkie kontakty, które możesz zdobyć podczas konferencji oraz wszelkich spotkań z ludźmi, którzy realnie mogą być Twoimi klientami, czy też partnerami biznesowymi. Maciek Gnyszka to na pewno jeden z najlepszych speców od budowania relacji biznesowych w Polsce, a być może jedna z najbardziej wpływowych osób w tym rejonie Kuli Ziemskiej.

[taka anegdota mi się przypomniała… Kiedyś pytam Maćka: Maćku, znasz może szefa marketingu jakiejś większej firmy produkcyjnej, może nawet jakiejś korporacji? A Maciek na to: Jasne! Która dokładnie Cię interesuje? 🙂 Więc … nie bez przyczyny mówię, że to jest fachowiec od relacji biznesowej, ale i tę wiedzę potwierdza na co dzień swoim doświadczeniem. Zresztą Maciej Gnyszka to twórca największej w PL grupy networkingowej pod nazwą Towarzystwa Biznesowe.]

Dobra, bez gadania więcej 🙂

Posłuchaj, co mamy do powiedzenia i skocz do web.lex Synergy >>

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: