Dlaczego?
Dobry blog prawniczy powinien z jednej strony przyciągać, ale z drugiej odpychać.
Jeśli będziesz chciał przyciągnąć wszystkich, to wszystkich odepchniesz. Chodzi o to, aby zacząć odpychać, wtedy zaczniesz przyciągać.
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
Dlaczego?
Dobry blog prawniczy powinien z jednej strony przyciągać, ale z drugiej odpychać.
Jeśli będziesz chciał przyciągnąć wszystkich, to wszystkich odepchniesz. Chodzi o to, aby zacząć odpychać, wtedy zaczniesz przyciągać.
Poprzedni wpis: Kiedy klawiatura stawia Ci opór
Następny wpis: Znam Swoje Prawo – centrum wiedzy prawniczej
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }