2 + 2 = 5

przez Rafał Chmielewski dnia 26 listopada, 2015

Widzisz … bo to jest tak:

Nawet najlepsza strategia marketingowa w sieci nie zdziała cudów, jeśli Twój kontakt z klientem będzie pozostawiał wiele do życzenia.

To wszystko musi ze sobą współgrać. Zarówno promocja w sieci, jak i podejście do klienta. Co z tego, że na stronie, czy w blogu masz ruch, co z tego, że dzwonią, a nawet co z tego, że płacą. Liczy się to, co czują.

Jeśli czują się dobrze, to sami przyprowadzą Ci kolejnych klientów. Jeśli czują się źle, to nie tylko ich nie przyprowadzą, ale jeszcze do tego obsmarują Cię gdzie się da.

Możesz wydawać krocie na promocję, ale źródło sukcesu tkwi w Tobie.

===

Dwa linki w związku z tym:

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: