Kanały marketingu prawniczego

przez dnia 3 grudnia, 2009

Uwielbiam poniższy obrazek! Pokazuje on, ile obecnie mamy dostępnych kanałów marketingowych. Jeszcze nie tak dawno jedynymi możliwymi do pokazania się światu formami były reklamy wizualne w telewizji oraz w czasopismach i na billboardach, a także reklama w kanałach radiowych, ewentualnie tzw. direct marketing realizowany przez przedstawicieli handlowych, albo za pomocą poczty.

Obecnie mamy dodatkowo kanał WWW, w którym nie tylko możemy wykorzystywać powyższe formy reklamy, ale również wiele, wiele innych, czasem dużo bardziej skuteczniejszych (np. marketing społecznościowy, czy społecznościowy marketing wpływowy).

Czy nowoczesne formy marketingu internetowego są dostępne również dla firm prawniczych i podatkowych?

Oczywiście, że tak! Powiem więcej, zakaz reklamy wśród korporacji prawniczych (w tym podatkowych) powinien skutkować przede wszystkim skierowaniem swojej uwagi na nowoczesne formy dotarcia do klienta. Nie ukrywajmy, wciąż rośnie konkurencja w tym sektorze i jest to proces nieodwracalny. W mojej opinii, firmy prawnicze nie mają już teraz wyjścia: aby istnieć i utrzymać poziom swoich dochodów powinny one jak najszybciej wdrażać nowoczesne kampanie marketingowe. Tutaj potwierdza się bowiem zasada: kto pierwszy, ten lepszy.

Wygra przede wszystkim ten, kto będzie pierwszy!

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: