Innym ciekawym i popularnym narzędziem z kategorii Web 2.0 są blogi, czyli wirtualne pamiętniki. I choć słowo pamiętnik bardziej wszystkim kojarzy się z tradycyjną książeczką z wpisami przyjaciół, to blog ma różne oblicza i zastosowania. Na pierwszy rzut oka zasada jest prosta – trzeba wiedzieć, o czym chce się pisać, robić to konsekwentnie i systematycznie. Blog jest doskonałym narzędziem marketingowym dla tych, którzy faktycznie gotowi są zaangażować się w jego prowadzenie – może wtedy służyć do budowania pozycji eksperta, zaprezentowania know-how, etc. Może stanowić wyróżnik dla wybranych prawników, a dla klientów wartość dodaną, o czym niektórzy prawnicy prowadzący blogi już zdążyli się przekonać.
To fragment ciekawego artykułu pani Magdaleny Żuk, Dyrektora Zarządzającego w FineArt Communications, zatytułowanego Czy tego chcesz, czy nie, spotkamy się w sieci. Tekst ukazał się w lipcowo-sierpniowym wydaniu miesięcznika Kancelaria, którego odbiorcami są radcowie prawni.
Artykuł omawia zagadnienia nowoczesnej komunikacji z klientem kancelarii prawnej nie tylko za pomocą blogów, ale również innych narzędzi internetowych (GoldenLine, LinkedIn, YouTube, i innych).
Warto poczytać! 🙂
{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }
True.