"Czy tego chcesz, czy nie, spotkamy się w sieci"

przez rafchmielewski dnia 13 lipca, 2010

Innym  ciekawym  i  popularnym  narzędziem z kategorii Web 2.0 są blogi, czyli  wirtualne  pamiętniki.  I  choć  słowo  pamiętnik  bardziej  wszystkim  kojarzy  się  z tradycyjną książeczką z wpisami przyjaciół, to blog ma różne oblicza i zastosowania. Na pierwszy rzut oka zasada jest  prosta  –  trzeba  wiedzieć,  o  czym  chce  się pisać, robić to konsekwentnie i systematycznie.  Blog  jest  doskonałym  narzędziem  marketingowym  dla  tych,  którzy  faktycznie  gotowi  są  zaangażować  się  w jego prowadzenie – może wtedy służyć  do  budowania  pozycji  eksperta,  zaprezentowania know-how, etc. Może stanowić wyróżnik dla wybranych prawników,  a  dla  klientów  wartość  dodaną,  o  czym  niektórzy prawnicy prowadzący blogi już  zdążyli się przekonać.

To fragment ciekawego artykułu pani Magdaleny Żuk, Dyrektora Zarządzającego w FineArt Communications, zatytułowanego Czy tego chcesz, czy  nie, spotkamy się w sieci. Tekst ukazał się w lipcowo-sierpniowym wydaniu miesięcznika Kancelaria, którego odbiorcami są radcowie prawni.

Artykuł omawia zagadnienia nowoczesnej komunikacji z klientem kancelarii prawnej nie tylko za pomocą blogów, ale również innych narzędzi internetowych (GoldenLine, LinkedIn, YouTube, i innych).

Warto poczytać! 🙂

{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }

Daniel Anweiler | Odszkodowania za błędy medyczne 16 września, 2015 o 9:18 pm

True.

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: