Właśnie wróciłem z krótkich wakacji. Rok w rok we wrześniu spotykam się ze swoimi przyjaciółmi na pokładzie jachtu, aby mile spędzić czas z dala od obowiązków, ale też aby pogadać o tzw. interesach 🙂
Tym razem udało mi się nagrać krótki film. Pokazuję w nim analogię współpracy dwóch żagli i współpracy dwóch kategorii narzędzi: bloga prawniczego oraz mediów społecznościowych.
Podobnie, jak na jachcie, najlepszy efekt osiąga się dzięki współdziałaniu obu pędników, tak samo w kancelarii: e-marketing jest najskuteczniejszy wówczas, jeżeli blog działa razem z mediami społecznościowymi (głównie grupy dyskusyjne i fora branżowe).
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Czekałem na to cały film i się nie doczekałem 😉 Na podsumowanie, że najlepsze efekty uzyskuje się przy połączeniu grota i foka, nieprawdaż?
Zgadza się 🙂 Chociaż w praktyce to bywa różnie na wodzie. Kiedyś wracaliśmy nocą w takim sztormie, że zrzuciliśmy wszystkie żagle. Inaczej nie dało rady 🙂
Pozdrawiam Liwiuszu!
Rafał
Czyli analogicznie: blog może przysporzyć tylu klientów, że aby ich wszystkich obsłużyć, należy odłączyć hosting, co by nie włazili oknami kolejni 😉
Albo: zwiększyć cenę usług 🙂
To zbyt daleka analogia 🙂