Blog zawsze rodzi różnorakie możliwości. Nie tylko biznesowe, ale też około-biznesowe, które dopiero mogą doprowadzić do powstania kontaktów biznesowych (jedna z wartości, jakie dobre blogi prawnicze ze sobą niosą).
Akurat w tym okresie mam wysyp konferencji. Ostatnio brałem udział w konferencji TMT, a teraz szykują się jeszcze dwie w kwietniu. O drugiej wspomnę osobno, a teraz kilka słów o tej wcześniejszej: 24go kwietnia.
Otóż tego dnia odbędzie się konferencja zatytułowana INNOWACYJNY MARKETING USŁUG PRAWNICZYCH z podtytułem: Social media, FB, Blogi, Komentarze wideo (VRN) – kreatywne rozwiązania zgodne z etyką zawodu.
A więc wiesz już o co chodzi. Ja sam będę miał dwa wejścia:
- jak pozyskać klienta za pomocą bloga (i tutaj będzie w zasadzie o budowaniu i kształtowaniu relacji)
- jak skutecznie pozycjonować serwisy prawnicze w wyszukiwarkach (czyli tzw. hard e-marketing, ale o technologii mówił nie będę, bo się na tym nie znam – od tego mam fachowców – natomiast skupię się na pozycjonowaniu strategicznym, a więc na tym, co trzeba zrobić, aby zamiast tłumu gapiów pozyskiwać tłum potencjalnych klientów).
Rzecz jasna, zapraszam Cię! 🙂
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
2600 zł + vat za udział w trzech dniach słuchania, które można przeznaczyć równie efektywnie na lekturę np. Twojego bloga Rafale i innych blogów (szczególnie obcojęzycznych)… 🙂
Dzięki Błażeju za miłe słowo…. 🙂
Chociaż w blogu wszystkiego nie pokazuję, jak wiesz 🙂 Podczas konferencji zapewne będzie inaczej, chociaż kto wie…
Pozdrawiam!
Błażej to są dwa dni „tylko” 😉
Tak: DWA.
Kwa, kwa…
🙂
{ 2 trackbacki }