Aj… wiele można przeczytać mądrych opinii, że e-marketing nie jest dla dużych kancelarii… Tylko dla średnich i małych.
OK. Skoro też tak uważasz, to looz.
Moja opinia, moje doświadczenie, moje obserwacje, są kompletnie przeciwne.
🙂
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
Aj… wiele można przeczytać mądrych opinii, że e-marketing nie jest dla dużych kancelarii… Tylko dla średnich i małych.
OK. Skoro też tak uważasz, to looz.
Moja opinia, moje doświadczenie, moje obserwacje, są kompletnie przeciwne.
🙂
Poprzedni wpis: E-marketing prawniczy już się wymknął spod sekretów technologii
Następny wpis: Jaka jest istota e-marketingu prawniczego
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Czyli że nie dla małych, tylko dla dużych? Też lipa…
🙂 Leszku, wiadomo o co chodzi 🙂
Wiem. Ale lubię takie czepialstwo 😉
Wiem, że lubisz 🙂 Byłbyś świetnym prawnikiem 🙂