„Czy powinienem zmienić stronę swojej kancelarii?”
Poprzedni wpis: Po ….. web.lex School
Następny wpis: Nie ma decyzji bez emocji – także przy wyborze kancelarii
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
przez Rafał Chmielewski dnia 19 września, 2014
Poprzedni wpis: Po ….. web.lex School
Następny wpis: Nie ma decyzji bez emocji – także przy wyborze kancelarii
Bądź lepszym z Szablonem do Wordpress Thesis z DIYthemes.
{ 11 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Niedawno dodałem blog do strony kancelarii i zdecydowanie jest to korzystna zmiana. Blog przyciąga na stronę osoby poszukujące odpowiedzi na konkretne pytania, a nie wpisujące ogólne hasła. Znalezienie informacji dotyczących danego zagadnienia od razu przekonuje szukającego, że ma do czynienia z kompetentnym prawnikiem.
Super Maćku! 🙂

Rafał, przełamałam się i obejrzałam. Jestem pod wrażeniem. Świetny filmik. Pozdrawiam 🙂
Naprawdę tak myślisz Kasiu? 🙂 Bardzo Ci dziękuję!

Rafale, dokładnie taką dyskusję odbyłem kilka dni temu 😉
Oczywiście masz absolutną rację. Ale wyrażę tę myśl może bardziej dosadnie: wartościowa treść jest absolutnie kluczowa. Jeśli masz crap kontent to ubranie go nie-wiem-jaką formę nie zmieni absolutnie niczego. To wciąż będzie pięknie ubrany crap content.
Z drugiej strony: jeśli masz NA PRAWDĘ wartościową treść – choćby nie wiem jak prosta forma tego była, twoi klienci będą ci wdzięczni, że ją otrzymali.
W 99% przypadków problemem jest kiepska treść (a nie forma) i to tam trzeba skierować środki.
Realia są takie, że content marketing jest trudny i wymaga ciągłego wysiłku. O ile łatwiej zapłacić raz a pożądnie, odpicować stronę i pozbyć się wyrzutów sumienia, prawda? 😉
Pozdrowienia!
Panie Rafale,
a czy Pana zdaniem ma znaczenie czy blog jest osobnym bytem (obok strony wizytowki, funkcjonujacym pod inna domena) czy tez jest polaczony ze strona (blog wbudowany w strone kancelarii, jako jedna z podstron)?
Dzień dobry Pani Agnieszko!
Dziękuję Pani za ten komentarz! To jest bardzo ważne pytanie: czy blog powinien być odrębną od strony www witryną, czy też nie?
Proszę mi pozwolić odpowiedzieć na Pani pytanie we wpisie, ok?
Serdecznie pozdrawiam!
Rafał
Pani Agnieszko, oto moja obiecana odpowiedź 🙂
https://www.e-marketingprawniczy.pl/2014/09/25/blog-w-ramach-strony-kancelarii-prawnej-czy-blog-odrebny-od-strony/
Witaj Rafale,
Ciekawe nagranie. Moim zdaniem blog i strona powinny się uzupełniać i być spójne. Czasami można znaleźć stronę internetową, gdzie autor prezentuje w zakładce „specjalizacja” niemal wszystkie gałęzie prawa, a w rzeczywistości specjalizuje się w jednej, dwóch. Taki „rozstrzał” zainteresowań niestety nie świadczy dobrze o prawniku, bo klient może powiedzieć, że jak się jest od wszystkiego to…
Dlatego moim zdaniem na stronie trzeba wskazywać na argumenty pozwalające klientowi powierzyć daną sprawę danej kancelarii. Tymi argumentami jest np. podkreślona informacja o specjalizacji, która w połączeniu z blogiem tworzy jednolity przekaz do odbiorcy.
Tyle ode mnie 😉
Witaj Marcinie!
Zdecydowanie tak! 🙂
Dziękuję Ci za odwiedziny i komentarz! 😉