„Czy powinienem zmienić stronę swojej kancelarii?”

przez Rafał Chmielewski dnia 19 września, 2014

{ 11 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Maciej Sawiński 19 września, 2014 o 6:46 pm

Niedawno dodałem blog do strony kancelarii i zdecydowanie jest to korzystna zmiana. Blog przyciąga na stronę osoby poszukujące odpowiedzi na konkretne pytania, a nie wpisujące ogólne hasła. Znalezienie informacji dotyczących danego zagadnienia od razu przekonuje szukającego, że ma do czynienia z kompetentnym prawnikiem.

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 19 września, 2014 o 7:24 pm

Super Maćku! 🙂

zdjęcie

Odpowiedz

Katarzyna Solga 19 września, 2014 o 8:28 pm

Rafał, przełamałam się i obejrzałam. Jestem pod wrażeniem. Świetny filmik. Pozdrawiam 🙂

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 19 września, 2014 o 9:40 pm

Naprawdę tak myślisz Kasiu? 🙂 Bardzo Ci dziękuję!

zdjęcieeerer

Odpowiedz

B2B Marketing (Igor Bielobradek) 19 września, 2014 o 9:57 pm

Rafale, dokładnie taką dyskusję odbyłem kilka dni temu 😉

Oczywiście masz absolutną rację. Ale wyrażę tę myśl może bardziej dosadnie: wartościowa treść jest absolutnie kluczowa. Jeśli masz crap kontent to ubranie go nie-wiem-jaką formę nie zmieni absolutnie niczego. To wciąż będzie pięknie ubrany crap content.

Z drugiej strony: jeśli masz NA PRAWDĘ wartościową treść – choćby nie wiem jak prosta forma tego była, twoi klienci będą ci wdzięczni, że ją otrzymali.

W 99% przypadków problemem jest kiepska treść (a nie forma) i to tam trzeba skierować środki.

Realia są takie, że content marketing jest trudny i wymaga ciągłego wysiłku. O ile łatwiej zapłacić raz a pożądnie, odpicować stronę i pozbyć się wyrzutów sumienia, prawda? 😉

Pozdrowienia!

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 20 września, 2014 o 2:40 pm
Agnieszka 24 września, 2014 o 3:36 pm

Panie Rafale,
a czy Pana zdaniem ma znaczenie czy blog jest osobnym bytem (obok strony wizytowki, funkcjonujacym pod inna domena) czy tez jest polaczony ze strona (blog wbudowany w strone kancelarii, jako jedna z podstron)?

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 24 września, 2014 o 6:39 pm

Dzień dobry Pani Agnieszko!

Dziękuję Pani za ten komentarz! To jest bardzo ważne pytanie: czy blog powinien być odrębną od strony www witryną, czy też nie?

Proszę mi pozwolić odpowiedzieć na Pani pytanie we wpisie, ok?

Serdecznie pozdrawiam!
Rafał

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 25 września, 2014 o 3:51 pm
Marcin 24 września, 2014 o 9:34 pm

Witaj Rafale,

Ciekawe nagranie. Moim zdaniem blog i strona powinny się uzupełniać i być spójne. Czasami można znaleźć stronę internetową, gdzie autor prezentuje w zakładce „specjalizacja” niemal wszystkie gałęzie prawa, a w rzeczywistości specjalizuje się w jednej, dwóch. Taki „rozstrzał” zainteresowań niestety nie świadczy dobrze o prawniku, bo klient może powiedzieć, że jak się jest od wszystkiego to…

Dlatego moim zdaniem na stronie trzeba wskazywać na argumenty pozwalające klientowi powierzyć daną sprawę danej kancelarii. Tymi argumentami jest np. podkreślona informacja o specjalizacji, która w połączeniu z blogiem tworzy jednolity przekaz do odbiorcy.

Tyle ode mnie 😉

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 25 września, 2014 o 9:05 am

Witaj Marcinie!

Zdecydowanie tak! 🙂

Dziękuję Ci za odwiedziny i komentarz! 😉

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: