W mojej opinii, Mój Drogi Przyjacielu, fenomen firmowych blogów nie jest wciąż doceniany. Powiem więcej: blogi firmowe mają przed sobą jeszcze swój złoty wiek. To tylko na polskiej ziemi (i na sojuszniczej amerykańskiej) blogi prawnicze tak ładnie wykwitły, ale nie dotyczy to, poza nielicznymi wyjątkami, blogów firmowych. Tutaj wciąż jest pustynia z kilkoma kałużami gdzieniegdzie.
Właśnie otrzymałem maila do pani dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, która między innymi pisze:
(…) Przygotowujemy z Panem Profesorem B.Gregorem (Uniwersytet Łódzki) publikację książkową podsumowującą nasze różne badania w tym zakresie [chodzi o wykorzystanie blogów firmowych]. (…) Czy jest taka możliwość, aby przeprowadzić badania wśród czytelników Państwa bloga? Pytania dotyczyłyby tego, dlaczego ludzie czytają blogi firmowe, jakich informacji na nich poszukują, ile czasu na nich spędzają, itp.
Oczywiście, bardzo chętnie przystałem na prośbę Pani doktor. Wszak i mnie zależy na tym, aby blogi firmowe rosły w siłę i przyczyniały się do lepszego świata. A każda publikacja w tym temacie na pewno zwiększy zasłużoną popularność tej formy komunikacji firmowej.
Oto jest link do ankiety: OTO TEN LINK 🙂 Zawiera ona 21 pytań. Jej wypełnienie mnie samemu zajęło 3 minuty max.
Zachęcam Cię do jej wypełnienia! To jest taki mały kamyczek do lepszego świata 🙂
Rafał
{ 3 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Ankietka wypełniona 🙂
Bardzo dziękuję Pani Karolino! 🙂
Rafał
ankieta wypełniona 🙂