O czym się nie mówi przy promocji kancelarii prawnej

przez Rafał Chmielewski dnia 24 kwietnia, 2016

Jest taki temat, którego się nie porusza w kancelariach. Ani z ich szefami, ani z szefami od marketingu. A tymczasem od niego nie da się uciec, bo to jest podstawa przy podejmowaniu decyzji przez klientów.

To jest coś, o czym myślisz codziennie, codziennie to analizujesz, wpływasz na to, próbujesz to kształtować, ale nie wiesz, że o tym myślisz. Używasz zastępczych słów i wyrażeń unikając dotykania źródła problemu, bo nikt nigdy Ci pewnie nie powiedział o tym, że to właśnie jest to, a już tym bardziej jak to działa.

Szeroko o tym czymś napisałem w Pamiętniku Adwokata, którego premiera ma mieć swoje miejsce latem.

No i w blogu Pamiętnik Adwokata >>

*****

Chcesz zobaczyć fragment „Pamiętnika Adwokata”?

 

Jeśli tak, to zostaw mi swój adres e-mail. Przyślę Ci link do ściągnięcia obszernego fragmentu o ustalaniu Tematu Bloga prawniczego, a dodatkowo jako pierwszy dowiesz się o publikacji PAMIĘTNIKA ADWOKATA:


Wpisz adres e-mail:

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

jszarmach 24 kwietnia, 2016 o 6:59 am

Dokładnie, dziękuję za proszenie tego tematu.

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 24 kwietnia, 2016 o 7:46 pm

Dziękuję Panie Mecenasie! 🙂

Pozdrowienia! 🙂

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: