Właśnie się dowiedziałem, że światło dzienne ujrzała arcyciekawa rozmowa Katarzyny Solgi (Jak prowadzić kancelarię) z Michałem Olszewskim (Vicarius e-kancelaria) na temat promocji i biznesu kancelarii prawnej.
A dokładnie dowiesz się:
- W jaki sposób blog specjalistyczny pomógł dotrzeć kancelarii w to miejsce w którym obecnie się znajduje. Ilość prowadzonych szkoleń specjalistycznych oraz zaproszenia do gremiów opiniotwórczych mówią same za siebie.
- Czy warto było inwestować w ten sposób promocji kancelarii. Jak prowadzić skutecznego bloga prawniczego w czasach, gdzie trudno przebić się nawet z wartościową treścią.
- O dylematach małych kancelarii. Zatrudnianie – za mały budżet na zatrudnienie, a za dużo pracy dla jednej osoby. Jak przeskoczyć na poziom wyżej?
- Czy zamiast zatrudniania, współpraca branżowa pomiędzy małymi kancelariami jest możliwa?
- Brak zleceń jest problemem wielu małych początkujących kancelarii. Jak zacząć współpracować zamiast konkurować?
- Historia pewnej niewielkiej kancelarii, która wokół swojej specjalizacji potrafiła zebrać zespół profesjonalistów. Pozwoliło to stać się zauważalnym i konkurencyjnym podmiotem dla największych graczy na rynku w branży. Wnioski dla małych kancelarii.
- Jakie media społecznościowe są dobre -obiecujące dla prawników- w co inwestować swój czas.
- W jaki sposób prowadzić działania marketingowe kancelarii prawnych? Jakich narzędzi używać, aby przede wszystkim czuć się dobrze w takim miejscu oraz co przyciąga klientów.
Więcej o rozmowie i samej rozmowy posłuchasz w blogu Michała Olszewskiego. Zajrzyj tutaj >>
Gorąco polecam!
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }