E-marketing i pro publico bono

przez dnia 25 czerwca, 2010

Dlaczego firmy prawnicze i podatkowe uczestniczą w działaniach pro publico bono?

To jest przecież jeden z najlepszych w tej branży sposobów budowania marki i relacji w potencjalnymi klientami.

Ile to kosztuje?

No, ileś tam… W każdym razie jednorazowa akcja nie wystarczy.

Problem w tym, że bardzo trudno zbudować relację z przedmiotem. Firma nie jest przecież osobą, ale jest sztucznym tworem. Relacje budują ludzie między sobą.

Dlatego tak łatwo nawiązać relacje i zbudować markę, kiedy zamiast logo firmy jest osoba z krwi i kości.

To dlatego e-marketing jest tak skuteczny.

Skuteczny, bo za nim stoi człowiek, a nie firma. Skuteczny, bo wyraża osobowość swego autora.

{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }

Daniel Anweiler | Odszkodowania za błędy medyczne 16 września, 2015 o 9:02 pm

Zgadzam się. Sam 2 razy w tygodniu udzielam porad w programie pomocy osobom poszkodowanym przez przestępstwa.

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: