Dlaczego firmy prawnicze i podatkowe uczestniczą w działaniach pro publico bono?
To jest przecież jeden z najlepszych w tej branży sposobów budowania marki i relacji w potencjalnymi klientami.
Ile to kosztuje?
No, ileś tam… W każdym razie jednorazowa akcja nie wystarczy.
Problem w tym, że bardzo trudno zbudować relację z przedmiotem. Firma nie jest przecież osobą, ale jest sztucznym tworem. Relacje budują ludzie między sobą.
Dlatego tak łatwo nawiązać relacje i zbudować markę, kiedy zamiast logo firmy jest osoba z krwi i kości.
To dlatego e-marketing jest tak skuteczny.
Skuteczny, bo za nim stoi człowiek, a nie firma. Skuteczny, bo wyraża osobowość swego autora.
{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }
Zgadzam się. Sam 2 razy w tygodniu udzielam porad w programie pomocy osobom poszkodowanym przez przestępstwa.