Poniżej lista pięciu najpoczytniejszych artykułów tego bloga:
- Specjalizacja kancelarii prawnej, czyli jak pracować mniej z większym zyskiem
- Co zrobić, aby klient polecał kancelarię
- Blog prawniczy pracownika kancelarii
- E-marketing prawniczy – klienci na całym swiecie
- Dorota Hołubiec – „Zarządzanie Kancelarią Prawną”
Dziękuję!
🙂
{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Teraz to będzie samospełniająca się przepowiednia – wpisy podlinkowane, więc będzie jeszcze więcej wejść. Należy jednak zwrócić uwagę, że wyniki mogą być trochę zafałszowane, ponieważ wpisy mogą być też czytane bez klikania w nie. Duża klikalność pojedynczych wpisów może wynikać z trzech powodów 1/ dużo wyszukań z wyszukiwarki 2/ linki z innych wpisów na blogu 3/ linki podawane przez czytelników innym osobom w mailach itp.
Tak, dwie grupy danych, mających najważniejsze znaczenie dla kryterium popularności bloga, to:
1. liczba odsłon;
2. liczba unikalnych użytkowników.
Każda z tych liczb mówi co innego i wyciąganie wniosków na bazie tylko jednej z nich fałszuje wynik.
Pozdrawiam!
Rafał