Firma prawnicza Allen&Overy poinformowała niedawno, że wprowadziła na rynek darmową aplikację, dzięki której jej stronę internetową można przeglądać w wygodnym formacie na ekranie iPhona.
Jak twierdzą przedstawiciele tej kancelarii:
This new app is one example of A&O’s ongoing efforts to connect with clients on their terms. With the digital age has come a multitude of ways of connecting with people – we need to make that process as easy as possible for clients.
Aplikacja ma przede wszystkim umożliwić klientom kancelarii proste i wygodne wyszukiwanie jej prawników, ich specjalizacji, a także zlokalizowanych na świecie oddziałów wraz z zakresem kompetencji.
Wnioski?
Powinniśmy się przyzwyczajać powoli do tego, że większość (albo przynajmniej wielka część) naszych interakcji z klientami będzie odbywała się w niedalekiej przyszłości za pomocą sieci internet, ale przez inteligentne telefony.
Jak powiedziano w przytoczonym fragmencie, klieci obecnie korzystają z różnych form komunikacji i dlatego należy stworzyć różne ścieżki dotarcia do kancelarii, aby tą komunikację ułatwić.
Ideą różnych dróg dotarcia do klienta cechuje się też marketing społecznościowy w sieci. Obojętnie gdzie się udzielasz w Internecie, jeżeli tam są Twoi potencjalni klienci, to w ten sposób ułatwiasz im dostęp do siebie.
Dziś jeszcze nie, ale już jutro tego typu aplikacje będą na porządku dziennym, jak obecnie na porządku dziennym jest strona internetowa kancelarii.
***
PS.: Wpis dzięki pomocnej informacji Marcina Wystrychowskiego.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }