Tożsamość, cele, kompetencje i Networking w Nowoczesnej Kancelarii

przez dnia 24 lutego, 2011

Ostatnio spotykają mnie same przyjemności 🙂

Wczoraj miałem okazję opowiadania o blogach prawniczych gronu studentów prawa i aplikantów. Wszystko działo się na Akademii Leona Koźmińskiego, podczas seminarium, które prowadził nikt inny, jak Ryszard Sowiński: Nowoczesna Kancelaria.pl

Rafał, byłoby fajnie, gdybyś wpadł i poopowiadał nieco na temat blogów i e-marketingu prawniczego.

Mnie długo namawiać nie trzeba, więc dałem się uwieść 🙂

Ale ja nie o tym chciałem…

Słuchając wykładu Ryszarda zdałem sobie sprawę z wielu rzeczy. Między innymi z tego, jak ważne jest postawienie sobie fundamentów przy starcie kancelarii. Bo niby to się zawsze wie takie rzeczy, jak cel, plan, promocja, narzędzia marketingowe, tożsamość, itd. Lista jest długa.  Ale co innego usłyszeć to z ust osoby, która ma doświadczenie.

A w końcu najważniejszy jest start, bo jak się już wejdzie na dobry tor, to się nim pędzi do przodu. Gorzej, jak się jedzie po torze kogoś innego, nie pasującym zbytnio do mojego rozstawu osi: maszyna może sie zepsuć, chyba że się ją w porę przestawi na tor właściwy.

Przy okazji mogłem też poznać Ryszarda, jako wykładowcę i osobę umiejącą świetnie przekazać swoją wiedzę.

Zanim podejmiesz decyzję o budowie własnej kanelarii, dobrze pomyśl nad budową jej fundamentów, albo po prostu poproś Ryszarda o pomoc. Przy obecnym stanie rynku usług prawniczych jest to co najmniej rozsądne.

PS.:

Podczas tego seminarium poruszono tyle ciekawych wątków, że pewnie będę do niego jeszcze tutaj powracał.

 

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Ryszard 24 lutego, 2011 o 6:10 pm

o jaki miły wpis… dziękuję 🙂

Odpowiedz

rafchmielewski 25 lutego, 2011 o 12:50 am

Ryszard, to nie jest laurka, tylko subiektywny opis faktów 😉

Dzięki raz jeszcze!
Rafał

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: