Miło mi zakomunikować, że pojawił się nowy blog traktujący o poczynaniach prawników w mediach społecznościowych: Prawnicy i Social Media – Media Społecznościowe W Kancelarii Prawnej. Autorem jest Grzegorz Furgał, obecnie – jak pisze o sobie – dyrektor Biura Prasowego Krajowej Rady Radców Prawnych.
Blog porusza wiele ciekawych zagadnień, związanych m. in. z etyką udziału prawników w social mediach, czy blogowaniem prawniczym.
Jeżeli lubisz mój blog, to zajrzyj teraz do Grzegorza, bo zawsze warto poznać inny punkt widzenia 🙂
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Dziekuję za wspomnienie. Jeszcze dziś nie przeglądałem blogów, ale do Google Analitics się zalogowałem i niespodzianka -dość duży ruch z Twojego bloga, który zresztą też czytam regularnie. Dzięki 🙂
Dziękuję Grzegorzu!
Mój blog jest dość popularny, więc stąd duży ruch. Dla Ciebie najbardziej wartościowy 🙂
Pozdrawiam i życzę Tobie sukcesów! Odzywaj się częściej! 🙂
Rafał
@Rafal „Pozdrawiam i życzę Tobie sukcesów! Odzywaj się częściej!”, ale skąd brać czas ? 🙂 Nie wiem jak ty, ale ja uważam, że im człowiekowi mija więcej urodzin, tym czas szybciej płynie.
Skąd brać czas?
Są dwie metody, obie opierają się na założeniu, że reklama jest dźwignią handlu, czyli że marketing (pojęcie dużo szersze niż reklama) jest bardzo ważny 🙂
1 – zarządzanie firmą wymaga strategii, a jej właściciel powinien przynajmniej raz w tygodniu zajmować się wyłącznie marketingiem (oczywiście chodzi o małą firmę). Należy poświęcić pracę merytoryczną na rzecz marketingu. To niezwykle ważne.
2 – to moja strategia marketingowa – blog należy uzupełniać wówczas, kiedy czujesz inspirację do tego. Wówczas treść jest najprzyjemniejsza, najlepsza i budująca najściślejszą relację. Ja uwielbiam blog, więc dla mnie to jest proste 🙂
Pozdrawiam!
Rafał