Na temat konieczności specjalizacji pisałem już tutaj nie raz, nie dwa. Nie chodzi mi bynajmniej jednak o specjalizację całej kancelarii prawnej, ale o specjalizację jej strategii e-marketingowej.
Zapamiętaj dobrze: Twój e-marketing musi być ściśle, dokładnie oraz mądrze wyspecjalizowany, aby przynosił oczekiwane efekty. Inaczej Twój wysiłek pójdzie na marne.
Czy dobrze dobrana specjalizacja ma sens?
Tak! Przekłada się na kondycję finansową całej kancelarii. A więc, mówiąc wprost, prowadzi do większych zysków.
O tym, jak bardzo to jest ważne, posłuchaj koniecznie poniżej. To jest lektura obowiązkowa. Sam zresztą się o tym przekonasz!
PS.: Nagranie jest fragmentem ze szkolenia dotyczącego budowania Automatycznej Kancelarii (dawna nazwa: Pasywny Dochód Dla Kancelarii), stąd liczne odniesienia do generowania dochodów pasywnych w kancelarii prawnej.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }