Co jest ważniejsze: liczba komentarzy, czy liczba klientów

przez Rafał Chmielewski dnia 29 sierpnia, 2013

Dziś dostałem takiego maila:

Panie Rafale,
dlaczego czytelnicy mojego bloga piszą do mnie maile i dzwonią do mnie, a nie zostawiają komentarzy pod wpisami?
Zatem odpowiedziałem:
Ja mam takie pytanie: czy chca korzystac z Twoich uslug? Czy tylko Ci zawracaja glowe? 🙂
Musisz bowiem wiedzieć jedno: klienci nie piszą komentarzy. Więc co z tego, że nie masz komentarzy. Ważniejsi są klienci.

Ale… tutaj jest drugie dno. Wiesz jakie?

 

{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Krzysztof | Konsument w sieci 29 sierpnia, 2013 o 10:07 pm

Blog to też możliwość wymiany poglądów, a więc uważam, że komentarze są równie cenne, co klienci ponieważ niejednego się można z nich (tj. komentarzy) dowiedzieć i omówić pewne kwestie lub wątpliwości nieporuszone w danym wpisie.

Pośrednio uważam, że duża ilość komentarzy może również podnieść rangę witryny w oczach przyszłych klientów. Aby oni wiedzieli, że autor nie pisze tylko dla siebie 🙂

Podsumowując, dobrze jak są i komentarze i klienci…

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 30 sierpnia, 2013 o 9:46 pm

Krzysztof, gdybym rozdawał wycieczki, to byś zgarnął podróż na Majorkę 🙂

Masz rację: komentarze mówią pośrednio klientom, że autor jest cenny, szanowany, poważany, że ma wiedzę i doświadczenie. Pomagają podjąć decyzję o zakupie usługi.

I chociaż klienci nie piszą komentarzy, to jednak one są ważne.

Pozdrawiam Cię uprzejmie!
R

Odpowiedz

Krzysztof | Konsument w sieci 1 września, 2013 o 9:49 pm

Na Majorce jeszcze nie byłem, więc jak będziesz jednak takie wycieczki rozdawał to nie zapomnij o mnie 🙂

Odpowiedz

Rafał Chmielewski 2 września, 2013 o 9:34 am

To polecimy razem, bo ja też nie byłem tam jeszcze 🙂

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: