Wideo nagrane na szybko – zmontowane na MacBook’u 🙂
Zobacz, jaki jest jeden z głównych czynników decydujących o sukcesie kancelarii prawnej:
Rafał Chmielewski: e-Marketing Prawniczy
O marketingu prawniczym w sieci, blogach, social marketingu i nowoczesnych sposobach pozyskiwania klientów oraz dochodów dla kancelarii prawnych.
przez Rafał Chmielewski dnia 14 maja, 2014
Poprzedni wpis: web.lex meeting – co to jest?
Następny wpis: Czy student prawa może/powinien prowadzić blog prawniczy?
Bądź lepszym z Szablonem do Wordpress Thesis z DIYthemes.
{ 14 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Rafale, strasznie rozpraszające to trzęsienie się kamery. Preferuję jednak statyczne wideo. Ta muzyka w tle natomiast strasznie patetyczna.
Witaj Wojtku! Wideo nagrane na gorąco 🙂 Z reguły tak robię – nie planuję wcześniej czy w ogóle coś nagram. Jeśli mi przyjdzie do głowy coś ciekawego, jeśli czuję, że chciałbym się czymś w danym momencie podzielić, wyciągam telefon i nagrywam. 🙂
Dziękuję Ci za opinię i pozdrawiam weekendowo! 🙂
Pomysł dobry, ale to dopiero zaczyn. Nagrywanie na szybko ma sens jako szkic – materiał do obróbki. Mało kto jest na tyle genialny, że może rzucać szkice publiczności. Muzyka… Chłopie, zmień nutę, bo cały czas miałem wrażenie, że mówisz albo o zbawieniu ludzkości, albo o zakończeniu długotrwałego kataklizmu światowego.
Ale ujawniony mechanizm działa. Wiem, bo sam się poddałem z prawniczymi blogami, kiedy odkryłem, że mnie to w ogóle nie interesuje.
Forma – tradycyjnie błędne używanie zaimka akcentowanego „Ciebie” zamiast „Cię” oraz „Tobie” zamiast „Ci”. To już internetowa plaga. Żenua.
Pawle, dzięki za analizę 🙂
to znaczy, że już swego bloga nie prowadzisz?
Nie, nie prowadzę. W ogóle rozważam wycofanie się z branży.
@Marek – Kancelaria Medyczna – porada jest dobra i bardzo sensowna, ale wideo amatorskie. Nie każdy jest fanem Blair Witch Project.
„Nie każdy jest fanem Blair Witch Project.”
Pawle, masz 100% racji! 🙂 Nie dla każdego jest też ten blog.
Nie chodzi o to, aby wideo było profesjonalne. Wideo powinno być naturalne. To jest dokładnie to, czego brakuje większości prawniczych nagrań.
Co do Twego bloga: posłuchaj – w mojej opinii tkwi w Tobie ogromny, ale nie wykorzystany potencjał. Osoba Twojego pokroju i z taką charyzmą powinna prowadzić blog. Oczywiście trzeba przemyśleć jego strategię, żeby nie był to czas stracony. Jednak uważam, że blog – jak dla wielu innych prawników – byłby dla Ciebie bardzo skutecznym narzędziem marketingowy i w końcu biznesowym.
Oczywiście możesz się z tym nie zgodzić 🙂 To tylko moje zdanie 🙂
Serdeczności!
Panowie, po prostu jeszcze nie poznaliście Rafała. A ja Wam mówię, że to jest dobre wideo i dobra porada.
🙂
HAHA 🙂 Marku, dzięki! 🙂
Po prostu Rafał w pełnej krasie 🙂
A jako wielbiciel muzyki filmowej daję dużego plusa za budowanie napięcia tłem muzycznym 🙂
Czyli jednak tragedii nie ma 🙂
Dziękuję Panie Macieju! 🙂
Rafale, pomijam warstwę estetyczną – zawsze można dyskutować. Ale dla mnie najważniejsze jest to, co powiedziałeś o konkurencji. Dokładnie właśnie tak to czuję! Wiesz, że moje decyzje „marketingowe” podejmuję „na czuja” :-). Podpisuję się pod tym, co powiedziałeś. Ja konkuruję sama ze sobą :-). Staram się coraz więcej wiedzieć, nabierać nowych doświadczeń.
Bardzo spodobało mi się to Twoje nagranie.
Dokładnie o to właśnie chodzi! Dzisiejszy świat i technologia pozwala nam dotrzeć do wielu ludzi z naszym przesłaniem. Co nie było możliwe jeszcze kilka lat temu.
Mimo tego, że otacza nas coraz więcej „sztucznej inteligencji”, to jednak wciąż jesteśmy bardzo ludzcy. I to jest fajne 🙂
Dziękuję Agnieszko! 🙂
Zgadzam się, że najlepsze marketingowo podejście to „polecam konkurencję”. Nie zgadzam się, że „amatorski” to przeciwieństo „naturalnego”. Przeciwieństwem „amatorskiego” jest „profesjonalny”. Czyli – treść okay, forma do poprawki.
A co do mnie – dziękuję za słowa uznania, ale to już kwestia czasu, a nie decyzji. Prawo mnie nudzi i nie daje mi satysfakcji. Inne wyzwania czekają.
Hej Pawle! Rozumiem, rozumiem 🙂
Słuchaj, blog w Twoim przypadku sprawdzi się doskonale bez względu na branżę, w której będziesz działał.
Serdecznie Cię pozdrawiam!